Goedenavond mensen,
Ik heb vanmiddag een Volkswagen Up uit 2012 aangeschaft.
Nu vroeg ik mij af of het bij dit type mogelijk is om een goede, stevige armsteun in te bouwen.
Iemand enig idee of dit mogelijk is ?
Hieronder wat foto's van mijn middenconsole.
Armsteun
- BasWitvliet
- Forum newbie
- Autheo
- Donateur member
Re: Armsteun
Hallo Bas,
Waarschijnlijk nieuw hier? Van harte welkom op het forum! Jouw vraag is al lang beantwoord, als je via de zoekfunctie 'armsteun' opgeeft (linksboven) zul je een enorme hoeveelheid informatie vinden, en zeker het antwoord op jouw vraag! In de shop van onze sponsor (boven op de banner van de webshop klikken) kun je ook zeker vinden wat je zoekt. Succes, en veel plezier met je up!
Waarschijnlijk nieuw hier? Van harte welkom op het forum! Jouw vraag is al lang beantwoord, als je via de zoekfunctie 'armsteun' opgeeft (linksboven) zul je een enorme hoeveelheid informatie vinden, en zeker het antwoord op jouw vraag! In de shop van onze sponsor (boven op de banner van de webshop klikken) kun je ook zeker vinden wat je zoekt. Succes, en veel plezier met je up!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- BasWitvliet
- Forum newbie
Re: Armsteun
Klopt inderdaad, bedankt!Autheo schreef:Hallo Bas,