25 juli ff bij HES geweest

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
enie-up
Vagling liefhebber

25 juli ff bij HES geweest

Bericht door enie-up » za 26 jul 2014, 17:26

Om twee raammodules en de autom lichtmodule in te laten bouwen

Een paar uurtjes later en zelfs op mijn verzoek een 12v kofferbak aansluiting verder reed ik weer naar volle tevredenheid weg :D

FF rustig in de kantine gezeten en tour de france gekeken en rustig de goudvis in zijn kom zijn rondjes zien draaien ;)

Later nog ff konijn geaaid in de receptie die helemaal verwend werd in zijn kooi met speeltjes en lekker voer :D

En om 17.00 uur ff pinnen en helemaal gelukkig weer op weg naar huis en jawel tunnel in licht aan :clap:

Ik zeg doen, aardige mensen goede service en goede prijzen :!:

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Re: 25 juli ff bij HES geweest

Bericht door Jos Bosch » za 26 jul 2014, 20:41

enie-up schreef:Om twee raammodules en de autom lichtmodule in te laten bouwen

Een paar uurtjes later en zelfs op mijn verzoek een 12v kofferbak aansluiting verder reed ik weer naar volle tevredenheid weg :D

FF rustig in de kantine gezeten en tour de france gekeken en rustig de goudvis in zijn kom zijn rondjes zien draaien ;)

Later nog ff konijn geaaid in de receptie die helemaal verwend werd in zijn kooi met speeltjes en lekker voer :D

En om 17.00 uur ff pinnen en helemaal gelukkig weer op weg naar huis en jawel tunnel in licht aan :clap:

Ik zeg doen, aardige mensen goede service en goede prijzen :!:

Ja dat ze aardig zijn dat is een ding wat zeker is.En Henk ook nog een vakman.Diana ook denk ik zo maar nog niet mijn nagels laten doen :o
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Plaats reactie