Hallo allemaal!
-
- Forum newbie
Hallo allemaal!
Goede avond allen,
Na ruim een jaar meelezen leek het ons toch echt wel de hoogste tijd om lid te worden van dit leuke en nuttige forum .
Wij zijn dus, zoals onze inlognaam al doet vermoeden, Leo en Marijke.
Nadat ik in September 2012 een VW Move Up BlueMotion 2 drs candy white heb gekocht, was mijn wederhelft ook meteen verkocht.
Het duurde daarom ook niet lang voor er een 2e Up voor de deur stond: VW High Up BlueMotion 4 drs black.
Na ruim een jaar meelezen leek het ons toch echt wel de hoogste tijd om lid te worden van dit leuke en nuttige forum .
Wij zijn dus, zoals onze inlognaam al doet vermoeden, Leo en Marijke.
Nadat ik in September 2012 een VW Move Up BlueMotion 2 drs candy white heb gekocht, was mijn wederhelft ook meteen verkocht.
Het duurde daarom ook niet lang voor er een 2e Up voor de deur stond: VW High Up BlueMotion 4 drs black.
- Bijlagen
-
- IMG_89548565033633.jpeg (23.11 KiB) 1788 keer bekeken
-
- IMG_2013.JPG (98.6 KiB) 1788 keer bekeken
Groetjes Leo & Marijke
VW High Up! BlueMotion 4 drs Black & VW Move Up! BlueMotion 2 drs Candy White
VW High Up! BlueMotion 4 drs Black & VW Move Up! BlueMotion 2 drs Candy White
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Hallo allemaal!
Gaaf zeg! Twee van die auto's voor de deur! Welkom hier! Veel geluk met jullie nieuwe aanwinsten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Niet slecht Welkom en veel plezier met de beide up's.
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
Welkom en wat leuk allebei aan de up!
Black en white staat goed samen
Black en white staat goed samen
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Leo en Marijke !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ohja! Welkom uiteraard!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
Veel plezier met de UP`s.
Veel plezier met de UP`s.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom!
Mooi setje Black and White
Veel plezier ermee!!
Mooi setje Black and White
Veel plezier ermee!!
High Up - 60 pk - Dark Blue - 3-deurs - Classic Velgen - Drive pakket - Executive pakket - Maps & More - Getinte achterruit
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.
TO DO: Zwarte naafdoppen, witte knipperlichten, witte dagrijlichten, kofferbakverlichting, instaplijsten, Vagcom-instellingen.