spoiler
-
- Forum newbie
spoiler
Ik las dat er een grotere originele achterspoiler te koop is.
Nu krijg ik binnenkort een high-Up black edition, daar zit een spoiler standaard op.
In de accesoiresfolder staat dat er nog een grotere spoiler is, weet iemand hier meer over.
Alvast bedankt
Nu krijg ik binnenkort een high-Up black edition, daar zit een spoiler standaard op.
In de accesoiresfolder staat dat er nog een grotere spoiler is, weet iemand hier meer over.
Alvast bedankt
Re: spoiler
Maakt de Up net iets meer af, staat erg mooi.RonaldNL schreef:Zonde van je geld deze beter wachten op wat er komen gaat
Kijk, dit is pas een UP spoiler, ook lekker als je gaat BBQen en het begint te regenen
- Bijlagen
-
- volkswagen-up-rear-spoiler.jpg (13.78 KiB) 7621 keer bekeken
En wat zeker niet fraai is van de grotere spoiler is dat deze over de standaard spoiler gaat waardoor deze als echt "na de hand aangebracht" eruit ziet.
Het lijkt erop dat dit ontstaat omdat de grotere op de standaard spoiler wordt geplakt, of klopt deze foto niet ?
Het lijkt erop dat dit ontstaat omdat de grotere op de standaard spoiler wordt geplakt, of klopt deze foto niet ?
- Bijlagen
-
- grote-spoiler.jpg (27.63 KiB) 7615 keer bekeken
Volgens mij zijn het 2 verschillende spoilers wat je hier laat zien, de bovenste heeft een zeer brede 3 remlicht, de onderste niet
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Ja klopt, die met de rode cirkel is de groter VW spoiler, en die daar boven is een , deze vond ik op een UK UP forum....Ron UP schreef:Volgens mij zijn het 2 verschillende spoilers wat je hier laat zien, de bovenste heeft een zeer brede 3 remlicht, de onderste niet
dat gat bij die foto komt omdat die niet vast geplakt zit maar iemand hem vast houd, daarom zit die scheef hij past mooi ik heb net onder het kopje tuning en styling bij gesmakszagge plaatjes toegevoegd in detail van de spoiler op pagina 2
ik ga deze er ook op zetten als ik er geld voor heb gespaard
ik ga deze er ook op zetten als ik er geld voor heb gespaard
High UP! smurf blauw