Mijn Blue Angel!!
Mijn Blue Angel!!
Donderdag onze Up! gehaald!! Een donker blauwe Take Up met Airco, Radio/cd speler Pioneer DEH-1500, CV met Comfort pakket. Een 1.0 Bluemotion motortje, maar wel lekker pittig, moet wel nog inrijden! Hahaha!
Heeft ook al een naam gekregen van ut Vrouwtje!! Blue Angel!!
Kijken of dat ook uitkomt!
Eens gaan kijken wat ik allemaal kan doen met de Up!!
Greetz Juso69
Heeft ook al een naam gekregen van ut Vrouwtje!! Blue Angel!!
Kijken of dat ook uitkomt!
Eens gaan kijken wat ik allemaal kan doen met de Up!!
Greetz Juso69
Re: Mijn Blue Angel!!
Ziet er goed uit hoor en er is genoeg mee te doen. Snuffel maar eens rond hier
Veel fijne en veilige kilometers gewenst.
Veel fijne en veilige kilometers gewenst.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Mooi dat blauwe! Succes ermee...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Dank je wel, wat kunnen jullie adviseren zonder te veel te moeten aanpassen?
Sowieso speakers in deuren achteren, LM velgen.
Greetz juso69
Greetz juso69
Waarom dat meteen niet af fabriek gedaan dan?juso69 schreef:Dank je wel, wat kunnen jullie adviseren zonder te veel te moeten aanpassen?
Greetz juso69
Snuffel maar eens lekker rond hier ja. genoeg te vinden, en even langs VAGTechniek in Neunen is ook een (bruikbare) tip
Veel veilige km's
gr Up058
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset
Hallo Up058, het is een lease auto met al een flink aantal extra's voor mijn doen. Ik wilde niet te veel moeten betalen. Daarom ook maar dingen doen die ik evt. weer kan verwijderen of weghalen. Thanks allemaal!!
Enkele kleine updates:
Nieuwe radio JVC KD-X50
LM velgen met logo!
Rest volgt nog!!!
Nieuwe radio JVC KD-X50
LM velgen met logo!
Rest volgt nog!!!
Klaar voor de winter.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ziet er netjes uit!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ