Paashaas goes Up! (leuke link op p5)
Re: Paashaas goes Up!
Gefeliciteerd Paashaas! Ik dacht ook dat het sportonderstel standaard is bij de BM (lijkt in Duitsland standaard te zijn), maar weet het niet zeker. We wachten het af!
groetjes,
up! (ook BM 75pk besteld)
groetjes,
up! (ook BM 75pk besteld)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Hallo Up!,
Bedankt voor je reactie. Ik hoop het maar en we wachten inderdaad af. Vandaag een mail naar de dealer gestuurd wat de spoiler kost inclusief spuiten en montage. Ben benieuwd.
Bedankt voor je reactie. Ik hoop het maar en we wachten inderdaad af. Vandaag een mail naar de dealer gestuurd wat de spoiler kost inclusief spuiten en montage. Ben benieuwd.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
495 Euro dus.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Dat weet ik nog niet aangezien ik nog niet zeker weet wat er standaard op zit bij een black up blue motion. Verder nog nooit in real life gezien. Blijkbaar monteren ze de spoiler altijd achteraf dus eerst maar eens in real life kijken. Bij onze huidige mini en a4 vind ik een bescheiden spoilertje wel heel mooi. Dus al met al; ik weet het nog niet.
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Nu aan de dealer gevraagd.
Hi,
Ben benieuwt
Bryan
Ben benieuwt
Bryan
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Haha, ik ook
Al iets vernomen van de dealer ?Paashaas25 schreef:Nu aan de dealer gevraagd.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Ja dat ze het aan het uitzoeken zijn haha. Geen echt nieuws nog.
Verder gevraagd of ze de levertijd van Juni voor de 5 deurs al kunnen bevestigen (ipv Augustus).
Verder gevraagd of ze de levertijd van Juni voor de 5 deurs al kunnen bevestigen (ipv Augustus).
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Wachten wachten wachten haha. Het Iphone/Ipad app waar je tegen elkaar kan racen is leuk!
Ik heb dus ook een bluemotion 60 pk besteld, high up, maar ook met het dynamic pakket.
Ben erg benieuwd of dus het onderstel van een bluemotion standaard lager is
Jason schreef:Ik heb dus ook een bluemotion 60 pk besteld, high up, maar ook met het dynamic pakket.
Hi,
Antwoord kan ik kort in zijn en dat is "ja" . De bleumotion versie is standaard 15 mm verlaagd.
Bryan
Onderstel van een bmt is standaard 15 mm verlaagd.Jason schreef:Ik heb dus ook een bluemotion 60 pk besteld, high up, maar ook met het dynamic pakket.
Dus gewoon een sportonderstel
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Dan ga ik dus maar even 190,- terug halen, vind het wel vreemd dat een dealer je dit laat betalen terwijl het bekend zou moeten zijn dat dit standaard is.
Waar is te vinden op internet dat dit standaard is?
Waar is te vinden op internet dat dit standaard is?
Ben benieuwd of dat zal gaan lukken om die 190 euro terug te krijgen, ik denk het niet..
Waarom niet ?
Zou erg raar zijn als ze je dit laten betalen terwijl het standaard op een auto zit.
Ik krijg toch niet iets 'extra' ?
Zou erg raar zijn als ze je dit laten betalen terwijl het standaard op een auto zit.
Ik krijg toch niet iets 'extra' ?
Een verlaagd onderstel hoeft volgens mij niet direct een sportonderstel te zijn.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Daarom ben ik ook wel benieuwd waar de info vandaan komt.JuP ! schreef:Een verlaagd onderstel hoeft volgens mij niet direct een sportonderstel te zijn.
Ik heb in ieder geval een mail verzonden met de vraag of ik niet 190,- extra betaal voor iets wat er standaard op zit.