Utah’s Up GTI
Re: Utah’s Up GTI
@ Nicole en Utah,
Wat een flauwekul zeg, je wilt toch het verbruik ongeveer weten?
Wat je daarna per liter aan de pomp af moet rekenen, interesseert mij ook geen hol.
Wat je daarna per liter aan de pomp af moet rekenen, interesseert mij ook geen hol.
Ok, we wachten met spanning af.Niek14 schreef:Is nog geen winter! zal nog wel even duren voordat de Classic’s er onder moeten. Laten we het hopen in ieder geval.hutch schreef:Enne...... passen ze?Niek14 schreef:Heb zelf onlangs ook een setje classic’s van marktplaats gehaald voor de winterbanden.
Ik schrok al van de berichten hierboven. Heb dus net nieuwe winterbanden, en zouden ze niet passen onder mijn nieuwe wagentje!
-
- Vagling liefhebber
Echt niet. Ik trek me geen bal aan van het verbruik. Heb ik ook nooit gedaan. Enkel de firmawagen let ik op. Ik krijg elke maand een verbruiksindicatie. En daar moeten we onder blijven. Of ik moet bijbetalen op het verbruik.
Net daarom interesseert me het geen hol wat mijn privé wagens verbruiken. Ik gooi ze vol, het zijn allen benzines, en geniet van elke km. Zolang het nog kan. Fossiele brandstoffen komen aan hun eind.
Net daarom interesseert me het geen hol wat mijn privé wagens verbruiken. Ik gooi ze vol, het zijn allen benzines, en geniet van elke km. Zolang het nog kan. Fossiele brandstoffen komen aan hun eind.
2018 VW Up! GTI
2018 MINi Cooper S cabrio
2005 Suzuki SV1000s
2023 Hyundai Santa Fe PHEV
2022 BMW 530e
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Uhh nee niet belangrijk anders was ik lekker in me 60pk blijven rijden. Niet dat ik daar zo zuinig mee rijd. Maar iedereen zijn ding natuurlijk.hutch schreef:@ Nicole en Utah,
Is er al iets meer bekend over wanneer je up wordt afgeleverd?
De mijne is al een maand geleden afgeleverd hoor Nicole.
Ik weet niet hoe zuinig de mijne rijdt. Ik weet wel hoe onzuinig die rijdt.
Ik weet niet hoe zuinig de mijne rijdt. Ik weet wel hoe onzuinig die rijdt.
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Weet ik... vraag is aan Utah.
knip!
Laatst gewijzigd door hutch op vr 15 jun 2018, 00:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Moet altijd wel lachen om mensen die zich druk maken om het verbruik. Ik heb 3 jaar lang 35.000KM per jaar met de Ibiza gereden. Dan was 1 op 10 een uitdaging maar het gaat om de lol
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Daar bedoel je mij toch zeker niet mee?kgroot.nl schreef:Moet altijd wel lachen om mensen die zich druk maken om het verbruik.
Denk niet dat het nodig is om alles persoonlijk aan te trekken. Ik hou zelf wel van zuinig rijden maar dat is meer een sport om te zien hoe zuinig het kan.hutch schreef:Daar bedoel je mij toch zeker niet mee?kgroot.nl schreef:Moet altijd wel lachen om mensen die zich druk maken om het verbruik.
Doe ik ook niet, maar ben wel nieuwsgierig waar ik aangegeven zou hebben,Upsilon schreef:Denk niet dat het nodig is om alles persoonlijk aan te trekken.
mij ontiegelijk druk te maken over het Up GTI verbruik.
Begrijp ik, je zult niet de enige zijn.Upsilon schreef:Ik hou zelf wel van zuinig rijden maar dat is meer een sport om te zien hoe zuinig het kan.
Met dat gegeven toch fijn te weten, wanneer het tijd werd richting benzinepomp te rijden.kgroot.nl schreef:Dan was 1 op 10 een uitdaging maar het gaat om de lol
-
- Vagling liefhebber
levering opnieuw opgeschoven naar midden juli ipv einde juni. Balen dus
2018 VW Up! GTI
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Ajohhhh das niet leuk zeg. Vind vervelend voor je. Zal duimen voor een wonder. Het mooie is dat die van jou straks wel de nieuwste is. Voorlopig dan he.
-
- Vagling liefhebber
Thx Nicole!
2018 VW Up! GTI
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
-
- Vagling liefhebber
Voorstel gekregen van VW België: doordat de levering niet tijdig is, mogen we een Up! gaan afhalen om te gebruiken totdat de Up!GTI geleverd wordt.
2018 VW Up! GTI
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Doekje voor het bloeden natuurlijk. Wel balen zeg dat de levering de hele tijd naar achteren wordt geschoven.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
5 mei naar 16 juni naar einde juni naar midden juli. Wat volgt?
2018 VW Up! GTI
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
2005 Suzuki SV1000s
2022 BMW 530e
Beste, waarom zeg je niet tegen de leverancier dat die z'n Up mag houden. Laat hem jou inplaats daarvan,
iets leuks wat geschikt is voor de GTI geven (een wintersetje velgen en banden om maar iets te noemen).
Je hebt nog een paar andere auto's achter de hand, om de tijd tot levering (genietend van iedere kilometer)
uit te zingen (toch?).
iets leuks wat geschikt is voor de GTI geven (een wintersetje velgen en banden om maar iets te noemen).
Je hebt nog een paar andere auto's achter de hand, om de tijd tot levering (genietend van iedere kilometer)
uit te zingen (toch?).