RCD 215 VW Up! Seat Mii, Skoda Citigo radio/cd DAB+, DAB set
RCD 215 VW Up! Seat Mii, Skoda Citigo radio/cd DAB+, DAB set
Ik heb weer een setje!
Overal digitale radio beluisteren in je VW Up! Seat Mii of Skoda Citigo? Dat kan met deze complete DAB/DAB+ set!
De set bestaat uit :
- RCD 215 radio
- Antenne voet en antenne
- Antenne kabel
- Radiocode
Dealerprijs compleet rond de €500. Radio hoeft niet ingeleerd te worden op de auto. Monteren, radio code invoeren en klaar. Werkt ook gewoon met de fabrieks-af navigatie Maps + more
Rand om de radio is zilver, tweede foto geeft een vertekend beeld.
Let op! Bij de Skoda Citigo dien je het frontpaneel te wisselen met je eigen radio, anders zijn de knopjes rood en display zwart met wit (Simpele handeling)
Forumprijs €250
Overal digitale radio beluisteren in je VW Up! Seat Mii of Skoda Citigo? Dat kan met deze complete DAB/DAB+ set!
De set bestaat uit :
- RCD 215 radio
- Antenne voet en antenne
- Antenne kabel
- Radiocode
Dealerprijs compleet rond de €500. Radio hoeft niet ingeleerd te worden op de auto. Monteren, radio code invoeren en klaar. Werkt ook gewoon met de fabrieks-af navigatie Maps + more
Rand om de radio is zilver, tweede foto geeft een vertekend beeld.
Let op! Bij de Skoda Citigo dien je het frontpaneel te wisselen met je eigen radio, anders zijn de knopjes rood en display zwart met wit (Simpele handeling)
Forumprijs €250
Re: RCD 215 VW Up! Seat Mii, Skoda Citigo radio/cd DAB+, DAB
Mooi weer arnout en helaas weer het geld niet maar volgens mij zijn er genoeg gegadigden!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
en waar is die op te halen ?
Ik ruil de set voor je koplampen hahaXanderv schreef:Mooi weer arnout en helaas weer het geld niet maar volgens mij zijn er genoeg gegadigden!
nog steeds te koop?
{High UP! }{60pk}{Bluemotion}{3 deurs}{Triangle velgen}
Jazeker, PM me maar.JosuahUp! schreef:nog steeds te koop?
Inmiddels een 2e set beschikbaar
Re: RCD 215 VW Up! Seat Mii, Skoda Citigo radio/cd DAB+, DAB set
Interesse, mits inclusief inbouw
Ik kan de inbouw evt wel voor je doen. Helaas gaat er alleen wel heel wat tijd inzitten waardoor de kosten kunnen tegenvallen. (De antenne moet achter je dash en onder je dorpels uiteindelijk naar je hemel toe. En je hemel moet los ivm de antenne)
Arnout woont in de buurt dus dan kun je de radio in 1 slag ophalen en ingebouwd hebben.
Arnout en Nijntje bedankt voor de snelle reactie
Kan Arnout wel de inbouw regelen ZONDER de dab antenne ? En ja het betreft een citigo dus extra handeling
Zoiets als dit
https://www.bol.com/nl/p/raam-antenne-d ... lsrc=aw.ds
Kan Arnout wel de inbouw regelen ZONDER de dab antenne ? En ja het betreft een citigo dus extra handeling
Dan plak ik gewoon een losse dab antenne op het raamLet op! Bij de Skoda Citigo dien je het frontpaneel te wisselen met je eigen radio, anders zijn de knopjes rood en display zwart met wit (Simpele handeling)
Zoiets als dit
https://www.bol.com/nl/p/raam-antenne-d ... lsrc=aw.ds
Het paneel wisselen doe ik voor je, maar de rest niet. Maar deze antenne gaat sowieso niet werken want VAG heeft een fakra antenne aansluiting. Ze bestaan wel trouwens, plakantennes met fakra maar weet niet of het goed werkt.
Ok bedankt mannen, ik laat deze aan mij voorbijgaan
Een set verkocht, een nog beschikbaar!
Verkocht! Slotje....