Weergave Olietemperatuur
Re: Weergave Olietemperatuur
Het ontbreken van indicatie van oliepeil vind ik erger eigenlijk....
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Er zit toch zo'n analoog ding in.. een peilstok..Upsilon schreef:Het ontbreken van indicatie van oliepeil vind ik erger eigenlijk....
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Bij facelift auto's staat dit in de boordcomputer wanneer de uitgebreide boordcomputer aan boord is.Drup schreef:Waar moet dat staan dan? Ik zie alleen koelvloeistof temp, geen olie temp.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Lol! Maar zo is het wel. Gewoon regelmatig peilen is voor elke auto het beste. Al moet ik zeggen dat mijn up!'s nog nooit een druppel hebben verbruikt.Bertjuh schreef:Er zit toch zo'n analoog ding in.. een peilstok..Upsilon schreef:Het ontbreken van indicatie van oliepeil vind ik erger eigenlijk....
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
gemak dient de mens he. Op m'n Golf peil ik wel regelmatig ondanks dat daar wel een indicator opzitBertjuh schreef:Er zit toch zo'n analoog ding in.. een peilstok..Upsilon schreef:Het ontbreken van indicatie van oliepeil vind ik erger eigenlijk....
Up binnenkort ook maar eens doen al verwacht ik niets spannends.
Ik heb een facelift Up!, een TSI om precies te zijn. Ik kan door van alles heen scrollen (snelheid, verbruik, gem. verbruik, afgelegde weg, ritduur, koelvloeistoftemperatuur etc) Olietemperatuur staat er niet tussen. Kennelijk heb ik dus geen uitgebreide boordcomputer. Weet iemand hoe ik daar aan kan komen?Petrolhead Tom schreef:Bij facelift auto's staat dit in de boordcomputer wanneer de uitgebreide boordcomputer aan boord is.Drup schreef:Waar moet dat staan dan? Ik zie alleen koelvloeistof temp, geen olie temp.
Laatst gewijzigd door Drup op wo 18 apr 2018, 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Heb een CROSS-UP!TSI Ben ook benieuwd !
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Tsi heeft het helaas niet.
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
DAS LEKKER !!!!
Ja jammer hoor. De TSI kan er juist zo goed een gebruiken. Hij wil immers vaak op z'n staart worden getrapt