Mijn naam is Rienk, woon ik Alkmaar, en sinds 2012 rijden wij (vrouw en ik) in een rode 3-deurs Move Up. Vrij basic zonder poespas. Destijds voor gekozen voornamelijk met praktische en economische (lees: rationele) motieven. Klein, goedkoop, zuinig en ondanks dat: een goede wegligging op de snelweg. Maar de afgelopen 5 jaar is de liefde gegroeid en zijn wij toch wel behoorlijk verslingerd geraakt aan zijn vriendelijk gebrom, speelse karakter en eigenwijze smoel. Zodanig zelfs dat we, ingegeven door de komst van de TSI, besloten hem in te ruilen voor weer een nieuwe Up. We hebben hem in oktober j.l. besteld en kunnen hem 7 januari komen ophalen. En daar kijken we erg naar uit!
Om de liefde goed te houden vonden we wel dat er sprake moest zijn van een upgrade. Daarom is het een darkgrey metallic High Up geworden. Tot nu heb ik alleen maar in/op kleurige auto's en motoren gereden, vond het daarom eens tijd voor grijs
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Bijgaand een foto van onze huidige Up, en een voorstelling van hoe onze toekomstige Up er ongeveer uit gaat zien. Een paar dagen geleden hebben wij z'n kenteken al mogen ontvangen. Man man, wat hebben we er een zin in!