Nee, de Up! is geen import. Noem me maar een autist eerste klas, maar ik blijf het storend vinden als je een Up! uit bijv. 2012 hebt, met een kenteken van 2017. Ik 'lees' kentekens altijd en zie al snel of een auto (bijv. geleverd in 2012 tot 2016) ingevoerd is. Hiervoor een Corsa OPC-line gehad welke uit 2009 kwam. Ingevoerd in 2010, dus daar kon je het ook niet aan zien, en dat was juist de reden van mij destijds om hem alsnog te kopen!
Echter, met inruil van de Corsa bleek dat de auto ingevoerd was met een wokmelding. Wat vreemd is, is dat de vorige eigenaar (particulier) hem bij Broekhuis (Opel dealer) gehaald had... erg raar. Lang verhaal kort, de Corsa bijna nergens in kunnen ruilen. 1 jaar in gereden en erg veel op afgeschreven qua restwaarde.
Voor mij
geen ingevoerde auto meer. Zelf rijd ik een Audi A4 B6 Avant, met de nodige oem upgrades. De Up! is zoals gezegd voor mijn vriendin. Wel koop ik altijd een auto welke nagenoeg full options is, wat nu dus is gelukt.
Cruisecontrol, tsja. Zelf wil ik het niet missen, maar zo lang mijn vriendin het niet mist, houd ik die €300,- mooi in de zak. Anders idd even langs VAGtechniek.
... en ik bestel winterbanden nieuw, ik zoek alleen nog een fatsoenlijk setje 14" lichtmetaal of staaltjes zonder roest.
Bedankt voor het ontvangst!