Helaas heb ik afgelopen vrijdag op de A27 een verkeersongeluk gehad met mijn Up! Neusje helemaal in elkaar
![Sad :(](./images/smilies/icon/sad.gif)
The sad story:
Vrijdag op de A27, je kent het wel: File! Het ene moment sta je stil, en het andere moment rijd het allemaal weer 100 km/h. Zo ook die dag. Voor me reed een BMW X5. Helaas wat weinig zicht door die grote bak. Het reed allemaal weer prima, de file leek spontaan te zijn verdwenen..
Even later zag ik voor de X5 een auto naar links schieten, en tegelijkertijd een auto naar de rechter baan. Best vreemd niet? Een fractie van een seconde later moest die dikke BMW vol in de ankers! Het stond dus stil. Dus uiteraard ik ook volop remmen. Het rempedaal trilde helemaal! Het ABS-systeem was dus net zo druk ik. Maar terwijl ik die noodstop aan het maken was zag ik al: "Shit, dit ga ik niet halen". *bam*.
Een aantal seconden later dringt het tot je door... Je hebt een verkeersongeluk gehad. De auto stond vol met rook, van de airbags uiteraard. Je beseft dat je midden op de snelweg staat, en dat je uit de auto moet. Na een korte check of je alles nog hebt worstel je uit de auto. De deur ging wat moeilijk open. Na over de vangrail te hebben gesprongen kijk je achterom naar je Upje... Het was een uitermate triest gezicht...
Aanstaande maandag gaat hij naar Autoschadeteam Touw in Bergen op Zoom. Daar wordt gekeken of hij nog gereanimeerd kan worden, of dat hij economisch total loss wordt verklaard. Na even kort bellen met de verzekeraar en met de dealer is het allemaal in gang gezet.
Uitleen-Up! stond al klaar! Gelukkig all risk verzekerd!
Ik hou jullie Up!-to-date.