Ook ik heb gekozen voor een Mii.
Na een aantal jaren te hebben gereden in Peugeot 206 nu maar gekozen voor een betrouwbare auto.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Ik hoop dat deze auto mij net zo veel plezier geeft als de enthousiaste verhalen hier op het forum.
Jeroen
In mijn vorige Mii had ik geen dubbele bodem, en heb 'm eigenlijk toen nooit gemist. In m'n huidige Mii heb ik wel een dubbele bodem, maar die staat bijna altijd in de laagste stand. Dan heb je de meeste bagageruimte makkelijk tot je beschikking. Alleen met een neergeklapte achterbank heb ik de bodem een paar keer omhoog gehad, omdat je dan een gelijke laadvloer hebt. Dus als dat laatste voor jou vaker voorkomt, is het inderdaad een handige optie. Maar hangt er dus vanaf hoe vaak je daar gebruik van zult maken.Jeroenn72 schreef:....
De opties welke ik nog graag wil hebben zijn een dubbele bodem en een armsteun voorlopig laat ik de Mii aan de buitenzijde standaard.
Jeroen, zal vast een mooie update zijn, maar de link naar de foto geeft op mijn scherm een foto van een pikzwarte nacht ...Jeroenn72 schreef:Zo de eerste update uitgevoerd.
Was plug & play.