logo op achterklep
logo op achterklep
Weet iemand of het logo geplakt of met.van.die gaatjes.in de klep.zit....????
Re: logo op achterklep
Is vermoedelijk met hete lucht te verwijderen. Pas wel op voor barsten in je ruit!
Met de decoupeerzaag een vierkantje eruit zagen kan ook. Daarna weer dichtmaken. Evt. met een kattenluikje, hoef je die beesten ook niet meer binnen te laten slapen!
Met de decoupeerzaag een vierkantje eruit zagen kan ook. Daarna weer dichtmaken. Evt. met een kattenluikje, hoef je die beesten ook niet meer binnen te laten slapen!
UP! you go!
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Warm föhnen of een visdraad achter het embleem langs halen gaat het eenvoudigste.
Altijd Flosdraad gebruikt (handiger voor de mensen die niet vissen )henri schreef:Warm föhnen of een visdraad achter het embleem langs halen gaat het eenvoudigste.
laatste 3 autos op die manier embleemloos gemaakt, voordeel van de up is dat het logo op glas zit, een stuk makkelijker schoon te maken zonder krassen
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket
nou zonder krassen .... moet je niet zo zeepsponjes met staalerin nemen
The Only Way is UP!
En om het dan helemaal goed te doen:
.
.
- Bijlagen
-
- cleanup_022.jpg (18.04 KiB) 16429 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Marantz op ma 04 jun 2012, 18:33, 5 keer totaal gewijzigd.
Strak!!
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik snap niet hoe dat kan. Bij mij werkt het feilloos.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik ga het logo weer met plastidip doen
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
weet je wat ! ik doe gek ik laat hem origineel en laat hem zitten
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Heb je je dark silver dan al Eric?eas schreef:weet je wat ! ik doe gek ik laat hem origineel en laat hem zitten
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
nee joh .. die komt pas als het echt mooi weer wordtRon UP schreef:Heb je je dark silver dan al Eric?eas schreef:weet je wat ! ik doe gek ik laat hem origineel en laat hem zitten
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
- Up-Jury
- Donateur member
Ik heb even geprobeerd om een bijlage bij te voegen en dit is het resultaat:
Bijlage gebladerd- bijlage gevonden- bijlage toegevoegd- hierna staat er onder mijn tekst veld Geplaatste bijlage + eventueele opmerking- Ik moet nog wel even een verhaaltje schrijven- Als ik klaar ben met me verhaaltje druk ik op Bevestigen- ik kon bijlage bekijken via Voorbeeld
Dus het werkt en zal het niet aan het forum liggen.
Bijlage gebladerd- bijlage gevonden- bijlage toegevoegd- hierna staat er onder mijn tekst veld Geplaatste bijlage + eventueele opmerking- Ik moet nog wel even een verhaaltje schrijven- Als ik klaar ben met me verhaaltje druk ik op Bevestigen- ik kon bijlage bekijken via Voorbeeld
Dus het werkt en zal het niet aan het forum liggen.
Laatst gewijzigd door Up-Jury op di 05 jun 2012, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer geprobeerd:
Bijlage toevoegen
Bladeren
Foto activeren en openen
dan staat de foto als link in bestandsnaam
bestand toevoegen
en dan gebeurt er niets, waar gisteren het wel werkte.
Ook andere foto's geprobeert maar helaas.
Ik geef het op, het zal wel aan mijn laptop liggen........
EDIT,
ik heb het probleem gevonden: WINDOWS 7 !!
Eergisteren een "essentiele update" gehad en nu de laptop hersteld voor dit punt en ja hoor, het werkt weer
bedankt Mr Gates
Ik zal de foto weer teovoegen.....
Bijlage toevoegen
Bladeren
Foto activeren en openen
dan staat de foto als link in bestandsnaam
bestand toevoegen
en dan gebeurt er niets, waar gisteren het wel werkte.
Ook andere foto's geprobeert maar helaas.
Ik geef het op, het zal wel aan mijn laptop liggen........
EDIT,
ik heb het probleem gevonden: WINDOWS 7 !!
Eergisteren een "essentiele update" gehad en nu de laptop hersteld voor dit punt en ja hoor, het werkt weer
bedankt Mr Gates
Ik zal de foto weer teovoegen.....
-
- Forum newbie
alles mooi strak en donkere achterlichten en 3e remlicht donker
- Up-Jury
- Donateur member
Heb je je achterlichten met folie gedaan en je 3e remlicht besteld ?GuidoUppie schreef:alles mooi strak en donkere achterlichten en 3e remlicht donker
Ziet er cool uit!
Mooi die donkere lichten en het remlicht, hoe heb je dit gedaan ?
Gaat de wisser er nog af ?
Gaat de wisser er nog af ?
Hahaha, met dat idee was ik ook al bezig maar folie erop, mwah weet niet of dat blijft zitten. In de aftermarket zijn er nog geen donkere lichten dus misschien heb je ze met smoke spray gedaan?
Ben ook erg benieuwd! Ziet er gaaf uit man.
Ben ook erg benieuwd! Ziet er gaaf uit man.
haal dan nog wel even andere kentekenplaat houders zonder tekstGuidoUppie schreef:
alles mooi strak en donkere achterlichten en 3e remlicht donker
Wel erg gaaf, staat ook tof zo met de donkere achterlichten!
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket