![Afbeelding](http://i63.tinypic.com/256tdet.jpg)
Klinkt goed!
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Ik ga er mee aan de slag!Erikm schreef:Hallo. Sinds vorige week eigenaar van een Up! en direct een forum gezocht. Dit topic en de 75pk upgrade trokken direct de aandacht. Helaas ben ik net te laat voor de group-buy zie ik. Komt er nog een ronde? Of kan ik los bestellen? Alvast bedankt!
Trouwens mijn vader is ook oprecht onder de indruk, hij vraagt zich af of er ook voor zijn q3 met 2.0 tsi uit 2014 een ander luchtfilter bestaat, weet iemand van jullie of er zoiets bestaat? Want op google kom ik alleen maar dingen tegen voor 2.0 tsi's uit gti's....damianw26 schreef:Ik vind het een enorme verbetering, zeker omdat je het bij rustig rijden eigenlijk niet hoort word het niet vervelend. Hier in westervoort heb je een rustige dijk en dan heerlijk in de 2 plankgas wat bochtjes pakken, puur genot
Oké top! Ook het chassisnummer nodig? En klinkt het bij een 4 cilinder turbo ook echt anders? Te luidruchtig is ook niet de bedoeling want dat vind mn moeder maar niks. Ongeveer hetzelfde als bij de up is ideaal, onder de 3000rpm hoor je niets daarboven steeds meer.Petrolhead Tom schreef:Zeker mogelijk! Pb maar eens een foto van de motorruimte kan ik wel bij helpen.
2.0 TSI iets goeds voor pakken. Geen imi spul. Motoren zijn nogal gevoelig met druk etc. Gewoon iets van Forge of iets in die richting doendamianw26 schreef:Trouwens mijn vader is ook oprecht onder de indruk, hij vraagt zich af of er ook voor zijn q3 met 2.0 tsi uit 2014 een ander luchtfilter bestaat, weet iemand van jullie of er zoiets bestaat? Want op google kom ik alleen maar dingen tegen voor 2.0 tsi's uit gti's....damianw26 schreef:Ik vind het een enorme verbetering, zeker omdat je het bij rustig rijden eigenlijk niet hoort word het niet vervelend. Hier in westervoort heb je een rustige dijk en dan heerlijk in de 2 plankgas wat bochtjes pakken, puur genot
Thanks heb net al even lopen zoeken, en op t gti forum wordt beweerd dat de auto aan power inlevert met een forge filter, gezien de ecu door de extra lucht de weg een beetje kwijt raakt. Ook wordt er beweerd dat je het alleen met een chip op maat kunt oplossen, maar chippen ziet mijn pa niet zitten 'is heel erg slecht voor de motor' zegt hij dan, terwijl hij ook iedere dag plankgas van de oprit af knalt en standaard vol gas de snelweg op trekt met koude motor...kgroot.nl schreef:2.0 TSI iets goeds voor pakken. Geen imi spul. Motoren zijn nogal gevoelig met druk etc. Gewoon iets van Forge of iets in die richting doendamianw26 schreef:Trouwens mijn vader is ook oprecht onder de indruk, hij vraagt zich af of er ook voor zijn q3 met 2.0 tsi uit 2014 een ander luchtfilter bestaat, weet iemand van jullie of er zoiets bestaat? Want op google kom ik alleen maar dingen tegen voor 2.0 tsi's uit gti's....damianw26 schreef:Ik vind het een enorme verbetering, zeker omdat je het bij rustig rijden eigenlijk niet hoort word het niet vervelend. Hier in westervoort heb je een rustige dijk en dan heerlijk in de 2 plankgas wat bochtjes pakken, puur genot
Lol, klinkt als een man die veel verstand van auto's heeftdamianw26 schreef:maar chippen ziet mijn pa niet zitten 'is heel erg slecht voor de motor' zegt hij dan, terwijl hij ook iedere dag plankgas van de oprit af knalt en standaard vol gas de snelweg op trekt met koude motor...![]()
![]()
Hij heeft echt absoluut 0,0 verstand en interesse in auto's, hij is van het merk bmw afgestapt omdat het zo 'onbetrouwbaar' is. Die bmw 525d heeft 2 turbo's versleten in 150k en dat vond ie te gortig. Ik vind het wel meevallen aangezien standaard plankgas met een koude dieselmotor het ergste is wat je kunt bedenken voor de levensduur ervan...dennuus1 schreef:Lol, klinkt als een man die veel verstand van auto's heeftdamianw26 schreef:maar chippen ziet mijn pa niet zitten 'is heel erg slecht voor de motor' zegt hij dan, terwijl hij ook iedere dag plankgas van de oprit af knalt en standaard vol gas de snelweg op trekt met koude motor...![]()
![]()
![]()
Petrolhead Tom schreef:Lol, stuk gaan die 2.0tsi's toch wel.![]()
Een 525d daarentegen zijn zo'n beetje niet kapot te krijgen voor het miljoen dus dan heb je wel echt je best gedaan.