Update voor de Skoda Citigo
Update voor de Skoda Citigo
http://www.auto.cz/skoda-citigo-facelif ... urbo-96911" onclick="window.open(this.href);return false;
krijgt voorlopig niet de 1.0tsi.
Re: Update voor de Skoda Citigo
Mooi die koplampen bestellen zodra ze leverbaar zijn
Zouden die koplampen zonder problemen op de oude Citigo passen?
Auto van mijn vriendin: Citigo automaat 2013, diverse Vagcom opties, cruise control, stoelverwarming, airco, getinte ramen achter, 60 naar 75 pk upgrade, LED achteruitrijlampen & hoedenplanktouwtjes.
Lijkt me wel. De vorm ziet er hetzelfde uit. Misschien dat je een verloop stekkertje moet maken omdat de pinnetjes anders zijn maar dat is simpel.
Die bak onder de stoel wil ik hebben
Nou, ik zie ad buitenkant naast de koplampen en achterlichten geen verschil met het huidige model. Zelfs geen knipperlichten in de spiegels en ook het dashboard is volgens mij identiek.
Dat bakje onder de stoel is trouwens wel een leuke update.
Dat bakje onder de stoel is trouwens wel een leuke update.
Laat ik daar nou vandaag voor op stap geweest zijnHeHo schreef:..............................Dat bakje onder de stoel is trouwens wel een leuke update.
S Point Amsterdam zat te zoeken in de computer, maar kon niks vinden in MJ 2017 en in de showroom auto zat het ook niet
Gaat dus de importeur bellen voor een nummer en ik wordt teruggebeld
Ook de Seat Mii en de VW Up worden geupdate. Ik heb vanmiddag de prijslijst van de Up al gezien.
Van de Mii heb ik ook al wat vertrouwelijk info ontvangen, iets i.c.m. werk.
Hij is geupdate, denk aan een andere radio, climatronic, regen-/ lichtsensor, smartphone integratie etc.
http://www.volkswagen.nl/modellen/nieuw ... FgodBOQKJg" onclick="window.open(this.href);return false;
Van de Mii heb ik ook al wat vertrouwelijk info ontvangen, iets i.c.m. werk.
Hij is geupdate, denk aan een andere radio, climatronic, regen-/ lichtsensor, smartphone integratie etc.
http://www.volkswagen.nl/modellen/nieuw ... FgodBOQKJg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vond een artikeltje op een Duitse site dat er toch wel degelijk veranderingen zijn gedaan bij het interieur, ik zie toch niets op de foto's
Bron? Als ik de Up configureer dan kan ik hem met een 1.0 TSI samenstellen, in de High Up versie. Dan komt de Citigo denk ik ook wel, zelfde als de Mii. Prijstechnisch wordt het wel minder interessant. Je zit met de prijs richting een Polo.Guy schreef:krijgt voorlopig niet de 1.0tsi.
Bijgaand de nieuwste prijslijst van de Up!
- Bijlagen
-
- De nieuwe up! modeljaarmap per 27 juli 2016.pdf
- (846.68 KiB) 556 keer gedownload
Vind dat paraplu-bakje ook wel geinig. Leuke upgrade voor onze Mii, als iemand meer info heeft zie ik het vast hier wel voorbij komen.
Zal mij niet verbazen als de Up! met de 1.0 tsi voorgetrokken wordt en de rest past later volgt.
Zal mij niet verbazen als de Up! met de 1.0 tsi voorgetrokken wordt en de rest past later volgt.
Dat paraplubakje kun je bestellen bij de Skoda dealer voor € 19,95.
Onderdeelnummer 5JA 861 388 9B9
Past uiteraard ook in een Up! En Mii.
Onderdeelnummer 5JA 861 388 9B9
Past uiteraard ook in een Up! En Mii.
Zouden die koplampen ook op een oude UP passen?
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Lijkt me niet. De neus van de Citigo en de up! zijn totaal verschillend.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Nee gaat inderdaad niet passen. Op de foto zie je dat de lichten wel degelijk anders zijn.
Ik heb even de handleiding gezocht van de nieuwe Citigo voor wat betreft de koplampen. Dat wordt een soldeerhel om aan te passen in een oude. De nieuwe koplamp heeft 2x H7 (dim en grootlicht) en een LED strip voor DRL. Net zoals de oude Citigo heeft de koplamp voor iedere lamp een apart kabelboompje met stekker. Dus je moet veel gaan aftakken etc.