Ik ben sinds vorige week in het bezit van een VW Move Up! rijdt heerlijk! (2012)
Nu heb ik de auto een klein beetje te snel gekocht.. Ik luister erg graag muziek in de auto alleen heeft de vorige eigenaar niet het sound pakket aangevinkt op de order Er zitten dus maar 2 simpele speakertjes in mijn voor deuren (5deurs).
Nu wil ik dit graag zelf upgraden naar 6 speakers met een Pioneer subwoofer achterin.
Ik weet dat er een hele boel topics gestart zijn alleen kan ik gewoon niet echt duidelijke informatie vinden. daarvandaan dat ik dit bericht maak. Eventueel ook voor de volgende liefhebber met hetzelfde probleem.
Wat te doen
- 2 A-stijl kappen bestellen met tweeters
- 2 speakers aanschaffen voor in de achter deuren
- Draden trekken
- Hoe krijg ik de fader functie in mijn radio (zijn er verschillende radio's!!?)
Nou 2 A-stijl kappen bestellen met tweeter is het werk niet. De draden richting de radio brengen ook niet.
Dit zelfde geldt voor de speakers in de deuren achter.
Nu moet ik mijn Radio uitbouwen.. om de speaker draden aan te sluiten. (hier kon ik ook nog geen duidelijke "How to" vinden. maar hier ga ik nog even naar opzoek.
Graag hoor ik van andere forum leden of zij toevallig weten of er nou echt verschil zit in de radio's.. Is dit dan software matig aan te passen? Zal het niet zo zijn dat wanneer de radio weerstand voelt op de speaker uitgangen dat dan de fader functie tevoorschijn zou komen?
Hoop dat ik hier een aantal bruikbare reacties op krijg =D