alle ramen getint behalve voorruit
mooie foto van complete auto volgt als het mooi weer is en een mooie achtergrond
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Zat er ook aan te denken om dit met plasti dip te gaan doen, makkelijk spul, en simpel te verwijderen maar de kleur zwart is mat, en dat vind ik eigenlijk niet zo mooi staan eigenlijkvwholic schreef:Ik vind de diffuser wel top. Zat afgelopen week zelf ook met t idee te spelen om daar iets mee te doen. Gaaf!!
Carbon-folie kan je op 152 breed per 10cm kopen. Kost een paar euro. Misschien dat ik ga proberen t zelf te doen. Ervaring is wel dat t vaak makkelijker wordt voorgesteld dan dat t in de praktijk is maar lukt t niet netjes dan föhnen we t er wel weer vanaf.Ron UP schreef:Zat er ook aan te denken om dit met plasti dip te gaan doen, makkelijk spul, en simpel te verwijderen maar de kleur zwart is mat, en dat vind ik eigenlijk niet zo mooi staan eigenlijk
Blijft een kwestie van smaak. Vind zelf de chromen spiegelkappen geweldig mooi maar een ander zal ze afschuwelijk vinden. Zelfde verhaal met de classic velgen. Ik heb ze verkocht omdat ik ze niet mooi vind maar de koopster stond helemaal te stralen zo mooi vindt ze ze. Is ook wel leuk die smaakverschillen. Krijg je bij een beperkte keuze in af fabriek aanpassingen toch wat meer diversiteit.up! schreef:Ik vind het zeker geen vooruitgang. De grille lijkt nu één groot zwart gat, terwijl de originele grille nu juist zo'n leuke 'snor' heeft. Maar wie betaalt, bepaalt
Ziet er gaaf uit
Ik heb juist instaplijsten genomen omdat het mooi (luxe) staat, de functie interesseert me niet zoveelUp-Jury schreef:Natuurlijk staat edelstaal het mooist maar het gaat om de functie.