Een tijd terug heb ik mee aangemeld hier, toen was mijn UP! nog helemaal standaard. Na een tijdje al snel een simpel setje stalen velgen aangeschaft en onder de UP! geplaatst. Jaa het leek weel een jeepje!
Toen wist ik het zeker, hij moet snel verlaagd worden! Hieronder het resultaat te zien (binnenkort betere foto's!), zo staat mijn UP! er momenteel ook bij.
Wat ik nog meer ga en wil doen? Dat weet ik eigenlijk nog niet, ik kijk gewoon wat er op m'n pad komt
Ik zal proberen in dit topic mijn aanpassingen zoveel mogelijk te plaatsen!
CordeRossa's UP!
-
- Forum newbie
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: CordeRossa's UP!
cool!!!!!!!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum newbie
De eerste twee foto's was nog niet verlaagd, de 3e foto was 1 minuut na het verlagen! De rest is zelfde hoogte, nou jaaa, laagte!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het staat in ieder geval echt cool!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Forum newbie
Thx!
-
- Forum newbie
Wie heeft er toevallig (rode) spiegelkappen over?
En weten jullie of het logo voorop makkelijk te demonteren is? Mijn plastidip is namelijk mislukt (laat nu al los hier en daar)...
En weten jullie of het logo voorop makkelijk te demonteren is? Mijn plastidip is namelijk mislukt (laat nu al los hier en daar)...
Het logo is redelijk makkelijk los te halen. Je moet de bumper even aan de bovenzijde losschroeven, dan kan je met je hand (en eventueel een stukje gereedschap) achter het logo komen. Deze zit met een stuk of 5 (geloof ik) haakjes in de bumper geklemd. Ze zitten wel nogal vast.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo