Ruben's up!
Ruben's up!
Ja vandaag eindelijk na wat vertraging door de ontbrekende Maps & More aansluiting mijn blue up! opgehaald. Man wat ben blij dat ik voor de opties ben gegaan, dit maakt het net even af. Nog even een overzichtje :
Volkswagen High up! 60pk
-''Cornflower'' Blue
- Dashpad Blue
- Maps & More
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Drive Pakket (Cruise Control, Parkeersensoren, Boordcomputer)
- Dynamic Triangle pakket (Triangle velgen, Ramen achter 65% getint, Zwarte dakhemel)
- Fender Soundsystempakket
Gelijk even vagcom aangezet en gelijk even wat dingen aangezet. (Bochtenverlichting, Anti Carjack, Coming home, Tear Wiping enz)
Door alle enthousiaste nog geen echte mooie foto's kunnen maken maar dat komt nog, hier alvast wel paar snelle fotos met telefoon gemaakt (matige kwaliteit)
Volkswagen High up! 60pk
-''Cornflower'' Blue
- Dashpad Blue
- Maps & More
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Drive Pakket (Cruise Control, Parkeersensoren, Boordcomputer)
- Dynamic Triangle pakket (Triangle velgen, Ramen achter 65% getint, Zwarte dakhemel)
- Fender Soundsystempakket
Gelijk even vagcom aangezet en gelijk even wat dingen aangezet. (Bochtenverlichting, Anti Carjack, Coming home, Tear Wiping enz)
Door alle enthousiaste nog geen echte mooie foto's kunnen maken maar dat komt nog, hier alvast wel paar snelle fotos met telefoon gemaakt (matige kwaliteit)
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
- Vinniepilon
- Donateur member
Re: Ruben's up!
Mooie up!:)Up-Jury schreef:veel rij plezier !!!
Klein vraagje.. is die airbag sticker eraf te halen van de zonneklep!? Of is die vast?
Bedankt voor de leuke reacties! Vanmiddag even wat betere foto's maken
@N!jntje Volgens mij is de sticker niet te verwijderen, het is ook niet echt een sticker het lijkt in de stof te zijn gekleurd.
@N!jntje Volgens mij is de sticker niet te verwijderen, het is ook niet echt een sticker het lijkt in de stof te zijn gekleurd.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
- Snoopy
- Donateur member
- Contacteer:
Mooie Up! Goeie keuze gemaakt.
Als het weer ff meezit, gaan we volgende week de 3 Uppies wel even leuk op de foto zetten!
Veel plezier, veilige km gewenst met deze gave Up!
Al andere Up!grade plannen?
Als het weer ff meezit, gaan we volgende week de 3 Uppies wel even leuk op de foto zetten!
Veel plezier, veilige km gewenst met deze gave Up!
Al andere Up!grade plannen?
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hele mooi auto! Veel veilige kilometers!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ruben schreef:Bedankt voor de leuke reacties! Vanmiddag even wat betere foto's maken
als dat zo is is dat echt wel een minpuntje zeg....
niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vind het niet echt een mooi detail zeg maar
btw voor de rest wel een leuke Up wat je daar hebt hoor!:D
keer wat anders dan zwart of wit!:D
keer wat anders dan zwart of wit!:D
Helaas nog geen goede foto's, komt met de marathon rit wel . De up! blijft mij positief verrassen. Ben echt serieus blij met het fender soundsystem, lekker spotify aan heerlijk!
Jazeker het nieuwe kenteken, maar daar ben ik wel blij mee!Jos Bosch schreef:Hoi,
Mooie UP!
Nieuwe kenteken????Is wel even wennen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf man!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Mooie kleur
Alle auto's met airbags hebben zo'n "sticker" die je wijst op het gevaar van de airbag in combinatie met een kinderzitje. Ik neem aan dat het een Europese regel is ofzo en het lijkt me dan niet de bedoeling dat je hem kan verwijderen.cheek-o schreef:Ruben schreef:Bedankt voor de leuke reacties! Vanmiddag even wat betere foto's maken
als dat zo is is dat echt wel een minpuntje zeg....
niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vind het niet echt een mooi detail zeg maar
Mooie kleur trouwens dat blauw! Die had ik ook gekozen als we voor de Up waren gegaan. Maar het werd een rode Citigo.
Inmiddels staat de teller op 1600km. Up doet het super! Vorige week zondag prachtige dag gehad met het upforum bij de nurburgring, niet met de up op de ring geweest maar wel heerlijk toertochtje gehad waar ik hem goed hebben kunnen inrijden. Met dank aan vinniepilon en snoopy nu goede foto's van de up Nog geen grote mods alleen een armsteun ingebouwd. Binnenkort eerst mijn andere auto uit de stalling ga halen. (http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=4423" onclick="window.open(this.href);return false;). Deze ga ik klaarmaken voor de zomer hier ga ik de Cannonball run door oost-europa mee rijden.
Laatst gewijzigd door Ruben op do 28 mei 2015, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Vet!
Kleine update, Volgende week zaterdag 15 extra trappelende paardjes ophalen bij vagtechniek
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar ga je van genieten!