Retrofit xenon koplampen (VW UP)
Retrofit xenon koplampen (VW UP)
Hallo!
Voordat ik het op marktplaats zet wil ik het eerst even op het forum proberen.
Ik heb in september vorig jaar voor ruim €210 een retrofit xenon set gekocht bij retrofitlab. Zoals ook al op het forum te vinden is bij andere. Alleen nu gaat de up waarschijnlijk de deur uit en verkoop ik hem het liefst zo origineel mogelijk. Vandaar dat ik de koplampen als setje wil verkopen. Nu kan ik ze of verkopen en dan een ander setje koplampen op de kop tikken ergens. Of ik kan ze omruilen (met bijbetaling) met een setje koplampen van iemand hier op het forum, die graag xenon spots wil.
Dus als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
Voordat ik het op marktplaats zet wil ik het eerst even op het forum proberen.
Ik heb in september vorig jaar voor ruim €210 een retrofit xenon set gekocht bij retrofitlab. Zoals ook al op het forum te vinden is bij andere. Alleen nu gaat de up waarschijnlijk de deur uit en verkoop ik hem het liefst zo origineel mogelijk. Vandaar dat ik de koplampen als setje wil verkopen. Nu kan ik ze of verkopen en dan een ander setje koplampen op de kop tikken ergens. Of ik kan ze omruilen (met bijbetaling) met een setje koplampen van iemand hier op het forum, die graag xenon spots wil.
Dus als iemand interesse heeft hoor ik het graag!
Laatst gewijzigd door Dentatus op do 04 jun 2015, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Retrofit xenon koplampen (VW UP)
Wil je even een richtprijs vermelden? Zowel met als zonder omruil?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Je hebt PB
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
Heey ik heb ook interesse
Ik wacht nog steeds op een vraagprijs?maico schreef:Heey ik heb ook interesse
-
- Vagling liefhebber
Ik wil wel ruilen
Had ook contact gehad echter nu geen reactie..
Vroeg mij €200,- toe + huidige koplampen daarbij inruilen.
-
- Vagling liefhebber
amaai dan kan je het beter nieuw kopen.Oteeling schreef:Had ook contact gehad echter nu geen reactie..
Klopt, maar setje lenzen kopen en monteren is heel veel werkvwlars schreef:amaai dan kan je het beter nieuw kopen.Oteeling schreef:Had ook contact gehad echter nu geen reactie..
Dat klopt dan ook wel weer maar is even de reken som... Laten we zeggen dat de inruil koplampen een 120,- euro waard zijn plus de 200,- euro bijbetalen kom je op de 320,- euro tegen de 220 euro voor een setje retrofit lenzen.
Dus zou je in dit geval 100,- betalen voor het werk en de moeite.
En voor 100,- wil ik ook wel zelf aan de slag gaan en dan ook gelijk helemaal naar het eigen zin maken.
Dus zou je in dit geval 100,- betalen voor het werk en de moeite.
En voor 100,- wil ik ook wel zelf aan de slag gaan en dan ook gelijk helemaal naar het eigen zin maken.
Hmm zou mij niets verbazen als deze set nog niet verkocht is. 200 euro bijbetalen lijkt mij niet reëel. Dat zou een acceptabele prijs zijn zonder inruil eigen koplampen.
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
- DerMeister
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Hij is al sinds 23 April niet meer online geweest dus...
Ik wacht ook nog steeds op antwoord.
Ik wacht ook nog steeds op antwoord.
Grt, Per
Only Music Survives!!
Only Music Survives!!
Ga er maar van uit dat het niks meer wordt ... Heb ook geen reactie meer gekregen en hij is idd lan niet meer online geweest