zwarte A-B-C style ,hemel,
zwarte A-B-C style ,hemel,
Ik zag op de elfsteden tocht meeting ,bij van udenhout de up met het zwarte interieur, en vind dit erg mooi,.
Vandaar bij merkx ( Eric ) , wat info verkregen
Ik heb van die bewuste up even de prijzen genomen voor de :
Hemel , A-B-C stijlen en de wielkuipstijlen onder
kost aan onderdelen € 503.00 exl btw , met een korting van 10% zit je toch
nog op € 453.00 exl.
Ik zit te overwegen dit te doen ,
Vandaar bij merkx ( Eric ) , wat info verkregen
Ik heb van die bewuste up even de prijzen genomen voor de :
Hemel , A-B-C stijlen en de wielkuipstijlen onder
kost aan onderdelen € 503.00 exl btw , met een korting van 10% zit je toch
nog op € 453.00 exl.
Ik zit te overwegen dit te doen ,
Re: zwarte A-B-C style ,hemel,
Mooi projectje
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Kan het je alleen maar aanraden. Heb mijn up! besteld met zwarte dakhemel als pre. Vind anders het interieur te druk met verschillende kleuren.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |
Ruben schreef:Kan het je alleen maar aanraden. Heb mijn up! besteld met zwarte dakhemel als pre. Vind anders het interieur te druk met verschillende kleuren.
Vind het super staan ,ik heb een zwarte up, en zwart interieur maakt het net wat mooier .
@donkup , word pas van de zomer hoor , nu te koud .
Haha daar was ik ook al mee bezig. Moet je eens vragen aan merkx wie daar nog meer naar de prijzen vroeg xD
Ik twijfel alleen... het is mooi. Dat zeker! Maar naar mijn idee kan het net ff mooier.
Binnenkort krijg ik de prijzen binnen van Duitsland.
Kortingen op deze producten zijn ook netjes btw!;) standaard in Nederland bedoel ik dan.
Ik twijfel alleen... het is mooi. Dat zeker! Maar naar mijn idee kan het net ff mooier.
Kortingen op deze producten zijn ook netjes btw!;) standaard in Nederland bedoel ik dan.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik ben benieuwd naar de prijzen uit duitsland, wie weet kunnen we samen een set kopenN!jntje schreef:Haha daar was ik ook al mee bezig. Moet je eens vragen aan merkx wie daar nog meer naar de prijzen vroeg xD
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
In Enschede zit een jongen die met alcantara werkt.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 69&t=32577" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 69&t=32577" onclick="window.open(this.href);return false;
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Pa gaat dit voor me navragen. Ik hoop dus dit weekend antwoord te hebben. En anders word het het weekend daarop.
Ik heb de zwarte hemel gezien... alleen ik twijfel om zoveel geld uit te geven voor iets dat je 'standaard' kunt kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar proffesioneel bekleden in nepleer Incl stik naad in wit (net zoals de stoelen). Alleen kost dit 500 ex. En dan moet je het los aanleveren.
Ik heb de zwarte hemel gezien... alleen ik twijfel om zoveel geld uit te geven voor iets dat je 'standaard' kunt kopen.
Mijn voorkeur gaat uit naar proffesioneel bekleden in nepleer Incl stik naad in wit (net zoals de stoelen). Alleen kost dit 500 ex. En dan moet je het los aanleveren.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Link gezien? Dan heb je voor ongeveer 500 euro BMW kwaliteit alcantara. Nepleer lijkt me niet de mooiste optie.
Link wel gezien. Gister kreeg ik op mn telefoon "page not found". Vandaag nogmaals gedaan en toen kon ik de foto's wel zien.
Toch maar even contact opgenomen. Nu afwachten op offerte ^^
Toch maar even contact opgenomen. Nu afwachten op offerte ^^
Dat ziet er heel goed uit
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mocht iemand interesse hebben dan kan ik hem wel even bellen en vragen naar de mogelijkheden. Ik ken hem goed. Zijn werk ziet er echt goed uit.
als je dan toch informeert Tom wil je ook eens vragen wat het kost om de hoedenplank in alcantara te krijgen?
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Hij is op vakantie. Dus echt snel reageren zit er nu niet in. De vraag voor offerte staat bij hem uit. Nu maar afwachten.....
Ik heb een reactie gehad over de prijs en ik ben al heel veel meer tevreden. Tom? Als jij hem goed kent mag je nog met hem bellen. Ik zal jullie beiden even een pb doen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ga volgende week even contact met hem hebben als hij terug is.N!jntje schreef:Ik heb een reactie gehad over de prijs en ik ben al heel veel meer tevreden. Tom? Als jij hem goed kent mag je nog met hem bellen. Ik zal jullie beiden even een pb doen.
I keep you posted.
Ik heb al pb gehad dat abt up afziet van bekleden. Hij wilt liefst origineel.
Voor de hoedenplank heb ik de vraag ook uitstaan vwuppassen.
Voor de hoedenplank heb ik de vraag ook uitstaan vwuppassen.
Hoe zit het met zwarte zonnekleppen, gordelhouders, handgreep, haakjes, W8, speakerroosters en dergelijke?
Het is best een behoorlijke klus om al het grijze te vervangen of laten bekleden voor zwart.
Het is best een behoorlijke klus om al het grijze te vervangen of laten bekleden voor zwart.
Het is zowiezo een hele klus. Alleen de stoelen/achterbank en het dashboard kunnen blijven zitten. Althans... bij mijn auto.
Ik laat de gordelhouders waarschijnlijk in dezelfde kleur. En de zonnekleppen daar haal ik dan andere zwarte voor als alles doorgaat.
Enige wat ik dan niet in kleur heb is de w8 en de gordelkapjes.
Ik laat de gordelhouders waarschijnlijk in dezelfde kleur. En de zonnekleppen daar haal ik dan andere zwarte voor als alles doorgaat.
Enige wat ik dan niet in kleur heb is de w8 en de gordelkapjes.