Hoesje voor PID (Maps + More)
Re: Hoesje voor PID (Maps + More)
Niet echt nee....
Maar je kan hem ook gewoon thuislaten met dat soort dingen boulevard weet je zo ook wel te vinden toch
ik laat het iig NIET in de wagen liggen dan laat ik hem gewoon thuis..
Maar je kan hem ook gewoon thuislaten met dat soort dingen boulevard weet je zo ook wel te vinden toch
The Only Way is UP!
Ron UP schreef:Is dit handig om op t forum te plaatsen heren?.......
Weet je wat het is , als ze echt iets van je willen ,krijgen ze het toch wel , maakt niet uit hoe.RonaldNL schreef:Niet echt nee....
Een echte inbreker gaat niet voor de PID, alleen drugsverslaafde die zo'n mooi screentje zien staan op het dashboard kunnen wel eens toeslaan, vandaar de opmerking nooit in het zicht achterlaten
Bryan
-
- Forum newbie
Ach, ik bedoel ook maar die uitzonderings momenten. Hij staat nu op straat geparkeerd als ik aan het werk ben, maar dan idd ZONDER PID in de auto. Omdat ik toch een tas bij me heb als ik naar mn werk ga.Bryan schreef:Ron UP schreef:Is dit handig om op t forum te plaatsen heren?.......Weet je wat het is , als ze echt iets van je willen ,krijgen ze het toch wel , maakt niet uit hoe.RonaldNL schreef:Niet echt nee....
Een echte inbreker gaat niet voor de PID, alleen drugsverslaafde die zo'n mooi screentje zien staan op het dashboard kunnen wel eens toeslaan, vandaar de opmerking nooit in het zicht achterlaten
Bryan
Ik kan me alleen zat momenten voorstellen dat ik niet met het schermpje zal willen lopen...
High Up! 60 paardjes Blue Motion. Deep Black Pearl. Incl Dash pad. Bekleding zwart. Executive pakket en Dynamic pakket.
- Up-Jury
- Donateur member
Ja die druks verslaafde gaan voor de PID, hebben ze weer een mooi handig schermpje om een lijntje op te leggen. Glazentafels zijn uit, portable is in.
Ik heb net maar de originele Navigon hoesje besteld. Lijkt me wel handig wanneer je hem in dashboard stopt dat ie niet bekrast raakt.
Die UP! hoesje ziet mij er goedkoop uit, wat snel stuk gaat....
Die UP! hoesje ziet mij er goedkoop uit, wat snel stuk gaat....
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
Zou ik toch beter kijken die UP hoes met UP erop is dezelfde hoor en kwaliteit is net zo goed al dan niet beter dan die navigon hoes dus denk dat je miskoop heb
iig Top hoes en orgineel VW/Navigon he dus dubbelgoed
iig Top hoes en orgineel VW/Navigon he dus dubbelgoed
The Only Way is UP!
Ik leg hem in dashboard als ie in parkeer garage staat. (wanneer ik me Up! heb that is) Me zonnebril is duurder en die ligt ook al 2 jaar in me dashboard
Dus die gok durf ik wel te nemen. Immers camera's en bewakers die daar rondlopen.
Helemaal in zicht laten staan durf ik niet. Dat nodigt wel iets te veel uit.
Dus die gok durf ik wel te nemen. Immers camera's en bewakers die daar rondlopen.
Helemaal in zicht laten staan durf ik niet. Dat nodigt wel iets te veel uit.
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
- Up-Jury
- Donateur member
Koop een hoesje met kabouter plop erop dan kan je hem gewoon op je stoel laten liggen.
Ik heb de UP hoesje besteld, em....dat heeft de verkoper gedaan koste me 13, 45 euro en dacht ach waarom niet het is maar 14 euro.
Het houd het product wel netjes.
Ik heb de UP hoesje besteld, em....dat heeft de verkoper gedaan koste me 13, 45 euro en dacht ach waarom niet het is maar 14 euro.
Het houd het product wel netjes.
Blij dat ik in Friesland woon, ik laat hem straks lekker zitten.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
WhahahaUp-Jury schreef:Koop een hoesje met kabouter plop erop dan kan je hem gewoon op je stoel laten liggen.
nou heb ik mijn navigatie tijdelijk in het hoesje gestopt van de nintendo ds lite en het zit als gegoten
- oubaasje
- Vagling liefhebber
er zijn ook mensen die het schermpje in een washandje van Zeeman stoppen
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Misschien ben ik heel lui, maar ik haal me maps and more eigelijk nooit meer van me dashboard
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dan hoop ik voor je dat hij nog lang blijft zitten. Ik heb hier in de buurt de laatste tijd weer iets te vaak gehoord dat er een ruitje wordt ingetikt voor een Navi.Psycho_Mantis schreef:Misschien ben ik heel lui, maar ik haal me maps and more eigelijk nooit meer van me dashboard
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Mijn buurman (7UP) die laat hem er ook altijd in zitten zag ik.
Maar ik haal hem er toch maar uit zonde van het geld als ze het weghalen.
Maar ik haal hem er toch maar uit zonde van het geld als ze het weghalen.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ik stop 'm altijd in dit hoesje:
o.a. bij http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3732 ... s-care-bag
De afmetingen zijn perfect en het hoesje beschermt prima tegen krassen.
Er zijn ongetwijfeld steviger hoesjes, maar voor 7 euro vind ik het een prima ding.
Het microvezel materiaal poetst ook nog eens simpel en snel vingerafdrukken weg.
o.a. bij http://www.conrad.nl/ce/nl/product/3732 ... s-care-bag
De afmetingen zijn perfect en het hoesje beschermt prima tegen krassen.
Er zijn ongetwijfeld steviger hoesjes, maar voor 7 euro vind ik het een prima ding.
Het microvezel materiaal poetst ook nog eens simpel en snel vingerafdrukken weg.
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet iemand of die hoesjes voor de Maps&More nog leverbaar zijn? Volgens mijn dealer zijn ze er namelijk (nog) niet.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Kijk even in de webshop van van Udenhout, die heeft ze vast liggen.
Anders kun je ze ook nog bij vag techniek bestellen. Succes!
Anders kun je ze ook nog bij vag techniek bestellen. Succes!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |