![Sad :-(](./images/smilies/icon/sad.gif)
Oja ik heb een 60 pk BM.
Op naar de volgende honderen kilometers in de super Up!
Jep dan gebruikt ie 3.2 liter per 100 km !!!dubbel-UP! schreef:Zolang je constant rijdt, is 50 in 5 absoluut geen probleem. Op de cruisecontrol is die dan lekker zuinig.![]()
Geef je dan gas, gebeurt er natuurlijk minder, dan effe terugschakelen of de tijd nemen.
Ja, kan wel kloppen.Ron UP schreef:Jep dan gebruikt ie 3.2 liter per 100 km !!!dubbel-UP! schreef:Zolang je constant rijdt, is 50 in 5 absoluut geen probleem. Op de cruisecontrol is die dan lekker zuinig.![]()
Geef je dan gas, gebeurt er natuurlijk minder, dan effe terugschakelen of de tijd nemen.
Hangt denk ik van de windrichting af, en ook van het wegdek. Ik had een keer op de snelweg de cruise control op 86km/h en tijdenlang (wel een kwartier) zag ik waardes op de boordcomputer van 2,9 tot 3,4 literdubbel-UP! schreef:Bij 80 is dat overigens ca. 3.8 a 4.1
Gebruik ik nooit. Ik heb er één keer naar gekeken maar snapte er niks van met al die verschuivende balkjes. De bluetrainer is niet zodanig gebruiksvriendelijk dat je 'm kunt begrijpen zonder eerst het instructieboekje te hebben gelezen. Ik gebruik 'm nooit weer.Mick_up! schreef:zijn er eigenlijk gebruikers die de trainer gebruiken en daar ervaring mee hebben?
Heb je dat uitgerekend op basis van gereden km's / getankte liters of is dit de waarde die de boardcomputer aangeeft?Paulus schreef:Onlangs 10 dagen een leen Up gehad (60pk BM met 3300km op de teller) op 1 tank een keer redelijk doorgereden 140/ 150 op de snelweg, waarvan 70% snelweg op die tank. Gem. was 1 op 17.4. Nu heb ik mijn eigen Uppie (75pk BM) en op de eerste tank zit ik pas gem. op 1 op 17. Hierbij heb ik mij keurig aan de max snelheden gehouden en tijdig overgeschakeld. M.i. duurt het gewoon even door het inrijden voordat je de boekjes enigszins kan geloven.