Achteruitrijlampen van UP miserabel
Re: Achteruitrijlampen van UP miserabel
Heeft iemand ook knipperlichten in LED die wel werken ipv het snelle klikken op je dashboard?
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
K.groot misschien ??
Skoda Citigo Sport - Black
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Skoda & Citigo Verwijderd Achterklep
Rode binnen verlichting
Oranje DRL & Gele Mistlampen
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
Misschien dat dit iets is. Zou canbus proof moeten zijn + geld terug garantie dus het proberen waardarnout84 schreef:Heeft iemand ook knipperlichten in LED die wel werken ipv het snelle klikken op je dashboard?
https://www.xenonlamp.nl/canbus-smd-27-led-knipperlicht
Dezelfde lampen kosten 3 euro op ebay. Deze had ik, maar knipperen sneller in m'n dashboard...GrijzeUp schreef:Misschien dat dit iets is. Zou canbus proof moeten zijn + geld terug garantie dus het proberen waardarnout84 schreef:Heeft iemand ook knipperlichten in LED die wel werken ipv het snelle klikken op je dashboard?
https://www.xenonlamp.nl/canbus-smd-27-led-knipperlicht
Led knipperlichten werkt gewoon niet of je moet er een enorme weerstand tussen knutselen.
Kan wel de chromen bolletjes leveren mocht dat wat zijn
Kan wel de chromen bolletjes leveren mocht dat wat zijn
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Als ik hierop in mag haken. Pas enorm op met de ebay bende. Zo ben ik begonnen en ik heb diverse van die lampen gehad die serieus weg smolten.arnout84 schreef:http://www.ebay.com/itm/2x-10W-Xenon-Wh ... c6&vxp=mtr
Ik heb ze vandaag gemonteerd en geven een bak licht! Mede dankzij het vergrotende glaasje wat op de led zit...
Iedereen heeft daar zijn/haar eigen ervaringen mee. Ik kijk eerst naar recensies en koop alles zo OEM mogelijk. Ipv 10000 ledjes die aan alle kanten weg schijnen. Scheelt vaak al de helft met alle meuk die op internet staat.kgroot.nl schreef:Als ik hierop in mag haken. Pas enorm op met de ebay bende. Zo ben ik begonnen en ik heb diverse van die lampen gehad die serieus weg smolten.arnout84 schreef:http://www.ebay.com/itm/2x-10W-Xenon-Wh ... c6&vxp=mtr
Ik heb ze vandaag gemonteerd en geven een bak licht! Mede dankzij het vergrotende glaasje wat op de led zit...
Eens eens Ik heb er serieus veel ervaringen mee en er is echt veel meuk te koop. Vandaar dat ik niets meer lever via ebay
Ik heb alleen maar goede ervaringen met ebay en ben toch echt een groot verbruiker. Service is beter dan menigeen winkel of webshop hier.
Het is mooi dat hier goede ervaring gedeeld worden, dan lopen de andere geen risico.
Het is mooi dat hier goede ervaring gedeeld worden, dan lopen de andere geen risico.
Gr. Michel
Ebay is niks mis mee maar het is in feiten net marktplaats dus het is geen webshop oid.
Overigens bestel ik ook veel onderdelen voor de ibiza via ebay en ook daar geen gekke ervaringen mee
Overigens bestel ik ook veel onderdelen voor de ibiza via ebay en ook daar geen gekke ervaringen mee
Klopt Arnout, heb ik ook. heeft met boordcomp te maken die zend een signaal om te kijken of alle lampen het nog doen. daar led lamp zo weinig stroom nodig hebben gaan ze knipperen. Een beetje politie knipperlicht idee hahahahaha. ben ook van de weg geplukt toen ik ze in had zitten voor achteruit. Heb zelfs met canbus led lampen de DRL geprobeerd te vervangen, ging niet. Dus helaas achteruit inparkeren dan kun je zo weg rijden.
Gr. Anil
Gr. Anil
Mijn DRL van ledplaza doen het prima. De link die ik heb gedeeld van de achteruit rij lampen werken zonder problemen! (Tot zover)Anil2013 schreef:Klopt Arnout, heb ik ook. heeft met boordcomp te maken die zend een signaal om te kijken of alle lampen het nog doen. daar led lamp zo weinig stroom nodig hebben gaan ze knipperen. Een beetje politie knipperlicht idee hahahahaha. ben ook van de weg geplukt toen ik ze in had zitten voor achteruit. Heb zelfs met canbus led lampen de DRL geprobeerd te vervangen, ging niet. Dus helaas achteruit inparkeren dan kun je zo weg rijden.
Gr. Anil
Vanmiddag even gecheckt in een upje. Na een half uur nog geen knipperlicht
Oftewel die ik lever hebben nergens last van
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Klopt helemaalkgroot.nl schreef:Vanmiddag even gecheckt in een upje. Na een half uur nog geen knipperlicht
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
Hoi allemaal ik lees hier het e.e.a. over de achteruitrijverlichting waar ik nu ook mee te maken kreeg, is inderdaad ook op mijn Up minimaal
Maar ik kan hier nu niet echt lezen of de LED lampen inderdaad veel verbetering erin brengt.
Is er al iemand die daar meer over kan zeggen?
Dan kan ik ze bij kgroot.nl bestellen gelijk met het kenteken, dan heb ik de achterzijde eerst weer voorzien.
Maar ik kan hier nu niet echt lezen of de LED lampen inderdaad veel verbetering erin brengt.
Dan kan ik ze bij kgroot.nl bestellen gelijk met het kenteken, dan heb ik de achterzijde eerst weer voorzien.
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
cozy59 schreef:Hoi allemaal ik lees hier het e.e.a. over de achteruitrijverlichting waar ik nu ook mee te maken kreeg, is inderdaad ook op mijn Up minimaal
Ik heb ze er zelf ook in zitten . En ik ben er heel erg tevreden over . Het is een groot verschil met standaard
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
17" Dotz Velgen
Fox Exhaust System
Rode binnen verlichting
K&N Luchtfilter
60-75 PK VAG Upgrade
arnout84 schreef:http://www.ebay.com/itm/2x-10W-Xenon-Wh ... c6&vxp=mtr
Ik heb deze nu ook binnen. Maar ik kan ze niet monteren in een 2012 model up!
Ze passen niet door de uitsparing van de achterlicht unit heen.
Heb ik dan verkeerde geleverd gekregen? Of is er iets wat ik over t hoofd zie.
Top BrulGo en bedankt voor de info. Ik lees hier net dat Keesf problemen heeft met het monteren ervan in een Up 2012 ???BrulGo schreef:cozy59 schreef:Hoi allemaal ik lees hier het e.e.a. over de achteruitrijverlichting waar ik nu ook mee te maken kreeg, is inderdaad ook op mijn Up minimaal
Ik heb ze er zelf ook in zitten . En ik ben er heel erg tevreden over . Het is een groot verschil met standaard
Wellicht kan kgroot.nl hier iets over roepen? Zodra dat in orde is ga ik ze bestellen, hopelijk geeft het in de Up ook veel verbetering.
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected
Inmiddels in meerdere ups, citigo's en Mii's de lampen gemonteerd en totaal geen problemen
Net zoals Keesf heb ik ook problemen om de leds te plaatsen in mijn up uit 2012. Mogelijk is de kap van de lamp anders bij de 2012 uitvoering.. Inmiddels bezig om dit probleem met kgroot.nl op te lossen.