Voor mij is het absolute hoogtepunt toch wel de trip naar de Noordkaap!
En die van jullie?
Wat is jouw hoogtepunt voor 2014 en waarom?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat is jouw hoogtepunt voor 2014 en waarom?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Wat is jouw hoogtepunt voor 2014 en waarom?
Mijn trip naar Parijs met mijn vriendin in de Up! Weekendje weg was zeer leuk, en voor mij eerste keer dat ik in Frankrijk rijd.
Om het in de vakantiesfeer te houden, dan was het voor mij de vakantie naar Luxemburg. Na 8 jaar ziek zijn was dit weer het verste tripje wat we gemaakt hebben. Heerlijk om in een totaal andere omgeving te zijn. Nu in mei, als het goed blijft gaan, lekker naar Zuid Frankrijk.
Gr. Michel
Mijn vrouwtje zwanger gemaakt, letterlijke en figuurlijk een hoogtepunt
Uitgerekend 6 juli.
Uitgerekend 6 juli.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Oh das nog niet zo lang geleden dan! Proficiat!Dixon schreef:Mijn vrouwtje zwanger gemaakt, letterlijke en figuurlijk een hoogtepunt
Uitgerekend 6 juli.
- Autheo
- Donateur member
Mijn hoogtepunt dit jaar was op 4 augustus: de Col du Lautaret 2058 meter, in de Franse Alpen.
Heerlijk met onze klassieke kampeerwagen, net zoals de Mii een 60 pk uitvoering. Bij de klim konden we ze nog makkelijk inhalen, maar bij de afdaling hebben we de wielrenners toch maar flink de ruimte gegeven toen ze met enorme snelheid naar beneden suizden.
Heerlijk met onze klassieke kampeerwagen, net zoals de Mii een 60 pk uitvoering. Bij de klim konden we ze nog makkelijk inhalen, maar bij de afdaling hebben we de wielrenners toch maar flink de ruimte gegeven toen ze met enorme snelheid naar beneden suizden.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Dank! Kortom 13 weken zwanger!TwitNour schreef:Oh das nog niet zo lang geleden dan! Proficiat!Dixon schreef:Mijn vrouwtje zwanger gemaakt, letterlijke en figuurlijk een hoogtepunt
Uitgerekend 6 juli.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gefeliciteerd Dixon!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ