Sneeuw 2014-2015
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Sneeuw 2014-2015
Waarom? Beetje sneeuw kunnen ze wel hebben toch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Staan in 2 lagen wheelwax. Sneeuw moeten ze inderdaad echt wel kunnen hebben...
Sneeuw kunnen ze zeker hebben. Enige is dat de blanke laklaag die over originele wielen zit echt super dun is. Eigenlijk te dun. 1 steentje tegen je wiel aan op de blanke lak en het zout kan er tijdens het rijden onder komen. Zeker met de cross up wielen is dat zonde.
Maar dat is meer mijn mening he!;)
Maar dat is meer mijn mening he!;)
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het is hier nu ook wit!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik zoek nog een excuus ze zwart te laten coaten haha
Merk wel dat zomerbanden geen ideale combi is met dit weer. Heb voorgaande winters een R32 gehad met winterbanden. Dat met 4motion werkte echt perfect. Nu met slechts voorwielaandrijving en zomerbanden toch een stuk minder grip.
Heb nog een setje Spoke velgen. Wellicht dat iemand winterstaal heeft om te ruilen
Merk wel dat zomerbanden geen ideale combi is met dit weer. Heb voorgaande winters een R32 gehad met winterbanden. Dat met 4motion werkte echt perfect. Nu met slechts voorwielaandrijving en zomerbanden toch een stuk minder grip.
Heb nog een setje Spoke velgen. Wellicht dat iemand winterstaal heeft om te ruilen
Ik heb wel wintersetje staal en ik zoek een wintersetje met velgen
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Black on Black
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het is hier nu ook wit. Voor zolang het duurt.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik denk niet lang aangezien de temperaturen weer wat boven het vriespunt gaan uitkomen komende dagen. Maak nog snel die sneeuwpop dus! HahaPetrolhead Tom schreef:Het is hier nu ook wit. Voor zolang het duurt.
4 graden,. maar nog een mooi dekentje sneeuw alhier..
Eco-up! kilometervretertje