Nieuw hier
Nieuw hier
Goede dag net aangemeld op deze up site voor mij net zo nieuw als de up die we nu een anderhalve maand hebben redem voor aanmelding is het feit dat ik meer info zoek over de zeer matige achteruitrijlampen want als je in de donker terug moet rijden zie je dus geen z....k achter je nou heb ik er al een paarledlampjes opgezet maar dit blijken achteraf ook niet de beste dus vandaar dat ik hier terecht ben gekomen Verder is het een hele fijne auto
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Nieuw hier
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
Hoi hvmil, welkom op ons forum. Je kunt hier inderdaad allerlei informatie vinden. Tip: lees even het 'start-topic' : http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=3767#p54326, helpt je in je zoektocht. En kan helpen om sneller de topics te vinden die je vragen beantwoorden.hvmil schreef:Goede dag net aangemeld op deze up site voor mij net zo nieuw als de up die we nu een anderhalve maand hebben redem voor aanmelding is het feit dat ik meer info zoek over de zeer matige achteruitrijlampen want als je in de donker terug moet rijden zie je dus geen z....k achter je nou heb ik er al een paarledlampjes opgezet maar dit blijken achteraf ook niet de beste dus vandaar dat ik hier terecht ben gekomen Verder is het een hele fijne auto
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Hey welkom en veel plezier hier.
En als je achteruit rij lampjes hebt gevonden die veel licht geven even posten hier.
Want met achteruitrijden op de oprit zie ik ook helemaal niks.
En als je achteruit rij lampjes hebt gevonden die veel licht geven even posten hier.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom op het forum! Misschien is het handig om wat meer punten te plaatsen tussen de zinnen door, is wat makkelijker lezen haha. Verder heb ik nooit last van de achteruitrijlichten.
- mijndochters
- Vagling liefhebber
welkom! zijn achteruitrijlichten bedoeld om wat te zien of als waarschuwing voor anderen dat je achteruit gaat rijden???
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ja lijkt mij toch meer voor anderen. Ook niet elke auto heeft ze ook aan allebei de kanten want soms zit er ook alleen een wit licht aan de rechterkant.mijndochters schreef:welkom! zijn achteruitrijlichten bedoeld om wat te zien of als waarschuwing voor anderen dat je achteruit gaat rijden???
JCC schreef:Hey welkom en veel plezier hier.
Ledlampjes in de oprit plaatsen
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue