Haha, iddRoyUp schreef:Dit is waarschijnlijk Deense kroon, dus dat zou neerkomen op ongeveer 60-70 euro.
How to Achterbakverlichting
Re: How to Achterbakverlichting
Niet zo fraai ingebouwd, maar wel effectief:
5 euro bij IKEA. Schakelt aan bij beweging.
5 euro bij IKEA. Schakelt aan bij beweging.
-=+ - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - =-
VW UP! Groove
VW UP! Groove
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Vandaag even op de sloop een aantal autos geript van hun interieurverlichting
Waarschijnlijk komt er ook meteen een leeslampje bij de achterbank
Ja, heb ik ook gedaan. Ik heb een Golf IV van zijn binnenverlichting geript.Loudmouse schreef:Vandaag even op de sloop een aantal autos geript van hun interieurverlichting
Boven de beide achterdeuren heb ik nu leeslampjes zitten, net zoals in een Golf IV en in de kofferbak heb ik ook de verlichting zitten.
Als je toch bezig bent met de bekabeling kun je het net zo goed doorleggen.
Ook de binnenverlichting uit de Golf IV heb ik nu vooraan bij de spiegel zitten. Dat is een unit met 3 lampjes ipv 1.
Foto's plaats ik morgen.
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Precies dat was ook mijn gedachte, unit uit golf 4 is ook wel goede. Volgende keer maar eens meenemen.Henkjan schreef:Ja, heb ik ook gedaan. Ik heb een Golf IV van zijn binnenverlichting geript.Loudmouse schreef:Vandaag even op de sloop een aantal autos geript van hun interieurverlichting
Boven de beide achterdeuren heb ik nu leeslampjes zitten, net zoals in een Golf IV en in de kofferbak heb ik ook de verlichting zitten.
Als je toch bezig bent met de bekabeling kun je het net zo goed doorleggen.
Ook de binnenverlichting uit de Golf IV heb ik nu vooraan bij de spiegel zitten. Dat is een unit met 3 lampjes ipv 1.
Foto's plaats ik morgen.
Ik heb nu de kofferbaklampjes uit een golf 3 (2x) en de leeslampjes uit een passat. Komen bij mij ook boven de achterdeuren.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Lampjes in de auto zijn heerlijk!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Heb er ook 1 in de kofferbak en werkt al 1 jaar perfect. Er zijn 4 modellen.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Gisteren heb ik bij mij een lampje al gemonteerd en de kabel ervoor over de hemel getrokken naar de binnenverlichting.
Alleen nog even aansluiten en kijken of ik aan een lampje genoeg heb of dat ik er aan de andere kant ook eentje doe
Alleen nog even aansluiten en kijken of ik aan een lampje genoeg heb of dat ik er aan de andere kant ook eentje doe
Re: RE: How to Achterbakverlichting
Heb het 3 weken geleden gedaan. Kleine stekkertjes aan de plafond verlichting gesoldeerd, waar het kabeltje in gaat. Kabel langs de hemel naar achteren. Twee gaatjes ven 4.75mm in de zij bekleding geboord, en er zeer felle 5mm witte leds in serie (70mA) vanaf de achterkant in gedrukt. Bijna onzichtbaar en zat licht.
Niks geen geklooi met draden trekken voor de onhandige uppers onder ons. Je kunt ze plakken of schroeven. Ideaal en batterijen gaan lang mee omdat het licht alleen aan gaat als het donker is (en dan heb je licht nodig) en schakelt na 30 sec weer uit als er geen beweging is.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
Hoe 'gevoelig' reageren deze? Ik heb mijn huidige na 2 maand al leeg. Omdat de kofferbak donker is schiet hij tijdens het rijden veelvoudig aan bij mij. Dit omdat hij te gevoelig reageert op beweging/schokken. Ik ben benieuwd hoe dat met deze is.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Beste voorraad!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Wienjo schreef:Hoe 'gevoelig' reageren deze? Ik heb mijn huidige na 2 maand al leeg. Omdat de kofferbak donker is schiet hij tijdens het rijden veelvoudig aan bij mij. Dit omdat hij te gevoelig reageert op beweging/schokken. Ik ben benieuwd hoe dat met deze is.
Batterijen zitten er meer dan een jaar in. Als je de klep open doet gebeurt er niks, pas als je bv je hand er in steekt gaat deze (lamp) branden
Ik heb die met 8 ledjes.
zie foto
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi systeem!
Ga ik ook maar kopen. Simpel en doeltreffend.
Dan maar een beetje Ikea-achtig.
Dan maar een beetje Ikea-achtig.
Gr. Michel
Petrolhead Tom schreef:Beste voorraad!
je moet wat achter de hand hebben Tom, altijd makkelijk.
- Autheo
- Donateur member
Of misschien bang in 't donker ...JoVe schreef:Petrolhead Tom schreef:Beste voorraad!
je moet wat achter de hand hebben Tom, altijd makkelijk.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Is er iemand die de how to do om kofferbak verlichting inclusief de foto's, in een .pdf kan maken. Bij alle linkjes krijg ik een zwart beeld. Heb je alles ook als diverse linkjes niet werken.
1.0 60 pk VW Move UP - zwart
VCDS 18.9.1 NL
VCDS 18.9.1 NL
Ik zie dat mijn photobucket offline is gehaald ... irritant zeg maar.Gerjol schreef:Is er iemand die de how to do om kofferbak verlichting inclusief de foto's, in een .pdf kan maken. Bij alle linkjes krijg ik een zwart beeld. Heb je alles ook als diverse linkjes niet werken.
Voor de draden die je nodig hebt: bruin zwart en rood zwart. Deze moet je doorkoppelen vanaf de hemelverlichting naar achteren richting de kofferbak.
Was dit een optie ofzo? Mijn UP heeft gewoon verlichting in de kofferbak