![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Diesel in de up2? Dat lijkt me ook wel geinig
MauriceR. schreef:Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.
Maurice
JCC schreef:Dit zou bij de volgende generatie ook wel grappig zijn.
http://www.carblogindia.com/volkswagen- ... dan-india/
Oh, dan ben ik niet duidelijk geweest. Ik bedoel te zeggen dat ik het jammer vind dat er geen ingebouwde bluetooth of telefoonaansluiting op zit, zodat je altijd je navi moet monteren om handsfree te kunnen bellen.Jos Bosch schreef:MauriceR. schreef:Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.
Maurice
Maurice,
Volgens mij heb je deze ergenis al eens in een ander topic geschreven.Ben al een tijdje beroepschauffeur en moet zeggen de navigatie systemen maken de mensen lui.Vroeger vond je iets op gevoel en een kaart en stratenboek op het stuur.
Maar gebruik nu al een tijdje de producten van Garmin (Navigon) en deze werken perfect.
Ook in de UP! Werkt het gewoon goed en kan ik telefoneren via maps en more.Ik versta de mensen perfect en de andere kant verstaat mij perfect.Muziek streamen werkt ook perfect.
Dus niet iedereen vind het een waardeloze prul
Maurice,daar heb je een puntMauriceR. schreef:Oh, dan ben ik niet duidelijk geweest. Ik bedoel te zeggen dat ik het jammer vind dat er geen ingebouwde bluetooth of telefoonaansluiting op zit, zodat je altijd je navi moet monteren om handsfree te kunnen bellen.Jos Bosch schreef:MauriceR. schreef:Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.
Maurice
Maurice,
Volgens mij heb je deze ergenis al eens in een ander topic geschreven.Ben al een tijdje beroepschauffeur en moet zeggen de navigatie systemen maken de mensen lui.Vroeger vond je iets op gevoel en een kaart en stratenboek op het stuur.
Maar gebruik nu al een tijdje de producten van Garmin (Navigon) en deze werken perfect.
Ook in de UP! Werkt het gewoon goed en kan ik telefoneren via maps en more.Ik versta de mensen perfect en de andere kant verstaat mij perfect.Muziek streamen werkt ook perfect.
Dus niet iedereen vind het een waardeloze prul
Menaz schreef:Volgende generatie zal wel voorzien zijn van mirrorlink. Dat is goedkoop voor de fabrikant (want in feite een lege huls).