Waar kun je voor die literprijs benzine kopen, of tank jij Diesel in je Vagling?Tibbi3 schreef:
Paar weken geleden nieuw record gehaald.
4,01 op 100km. Volgens mij is dat 1 op 24,9
![Surprised :o](./images/smilies/icon/surprised.gif)
Waar kun je voor die literprijs benzine kopen, of tank jij Diesel in je Vagling?Tibbi3 schreef:
Paar weken geleden nieuw record gehaald.
4,01 op 100km. Volgens mij is dat 1 op 24,9
Code: Selecteer alles
1,49??? Dan heb je vast E10?Nicoup! schreef:Hier aan de Duitse grens betalen we momenteel ook 1,49
arnout84 schreef:Code: Selecteer alles
1,49??? Dan heb je vast E10?Nicoup! schreef:Hier aan de Duitse grens betalen we momenteel ook 1,49
Ik zou zeggen test het eens uit. Rijdt eens een langere afstand en vergelijk de dagteller met de GPS (navigatie) afstand.JCC schreef:Vraagje:
Als ik 600km heb gereden en ik tank 30 liter heb ik 1 op 20 gereden (jaja ik kan rekenen).
Maar de snelheids meter heeft zeg 10% afwijking. Heeft de dagteller dan ook 10% afwijking?
Want dan heb ik maar 1 op 18 gereden.
Wat is jouw definitie van "vol" ? Na het afslaan van het vulpistool? (Nederlandse uitvinding trouwens)oppermii schreef:Elke keer voltanken. Dagteller delen die getankte liters.
Voor zover ik weet wel, maar niemand rekent daarnaar. dan moet je immers ook voor je bandenslijtage gaan compenseren op den duur.JCC schreef:Vraagje:
Als ik 600km heb gereden en ik tank 30 liter heb ik 1 op 20 gereden (jaja ik kan rekenen).
Maar de snelheids meter heeft zeg 10% afwijking. Heeft de dagteller dan ook 10% afwijking?
Want dan heb ik maar 1 op 18 gereden.