Vw Up! 75pk upgrade 150,- euro incl btw
Re: Vw Up! 75pk upgrade 150,- euro incl btw
Ik zeg doen
Voorheen met moeite een top van 161 nu makkelijk al ff 172 gereden [op de gps]
En idd bovenin lekker pittig nu heeft doortrekken tenminste zin
Voorheen met moeite een top van 161 nu makkelijk al ff 172 gereden [op de gps]
En idd bovenin lekker pittig nu heeft doortrekken tenminste zin
- el coche SEAT
- Donateur member
Sinds wanneer rijdt jij normaal?GuidoUp schreef:Maar wat doet het met het verbruik?? Bij normaal rijden
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Dit heeft dus alleen effect op het rijden met hoge(re) toeren (snelweg),
en niet op het rijden met lagere toeren?.
Dan heeft het voor mij weinig nut.Ik kom voornamelijk op 80 en 100 km wegen.
jammer...
en niet op het rijden met lagere toeren?.
Dan heeft het voor mij weinig nut.Ik kom voornamelijk op 80 en 100 km wegen.
jammer...
Laatst gewijzigd door Woodman op za 16 aug 2014, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Kwestie van tijd voordat iemand hier meldt dat hij of zij "duidelijk" verbetering voelt onderin. ....
en de 75 pk kan die nog verder...
up 75 pk (2x zwart en Wit)
Heb ik nu voor niets 900 euro extra betaald voor mijn 75pk High up?
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
Mwah, je hebt die kortere versnellingsbak ook he en het staat in de papierenAlexVDL schreef:Heb ik nu voor niets 900 euro extra betaald voor mijn 75pk High up?
Nee niet voor niks. Met je standaard 75pk heb je de kortere versnellingsbak, en dan heb je dus over het gehele toerenbereik meer pk's onder het pedaal dan de 60pk Je bent dus ook in het voordeel ten opzichte van een getunede 60pk. Die houdt namelijk de oude versnellingsbak.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Sinds de benzine duur isel coche SEAT schreef:Sinds wanneer rijdt jij normaal?GuidoUp schreef:Maar wat doet het met het verbruik?? Bij normaal rijden
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Forum newbie
Waarom moet het onzin zijn?Petrolhead Tom schreef:Wat is dit nou weer voor onzin? Hoeveel denk je dat er te tunen valt aan zo'n eco motor? Voor 150 euro 15 pk extra is gewoon het koopje van de eeuw!blackup2013 schreef:Zonde voor de geld. Onderin doet het nietsenie-up schreef:Om 1400 ben ik onderweg en om 1600 aan de beurt
Post wel ff vanavond of het merkbaar is
Ik zeg alleen maar dat ik het zonde van het geld vindt. Het doet onderin totaal niks tot 5000rpm. Hoevaak rijdt je nou boven de 5000rpm? Ik geloof erin dat als je dat te vaak doet het niet ten goede komt voor het kleine motortje. Dat je het doet moet je zelf weten en vooral ook doen. Als je meer pk's wilt vindt ik dat je dit moet doen bij een motor met een turbo. Zonder turbo heeft het in dit geval 3cillinder totaal geen nut, ja als je boven de 5000rpm komt.
Klinkt hard maar is mijn mening en vindt het lekker zonde voor het geld.
Zit er een toeren-begrenzer op een Up-motor?
Iemand is blij dat ie voor een koopje zijn auto kan upgraden naar 75pk en je eerste reactie is bovenstaande. Het is net zo nuttig als grotere lm velgen en verlaging. meestal heb je er niet significant meer aan, maar toch kan je het leuker vinden en er zijn best momenten waarop je het wel zult gebruiken(vakantie bergop )blackup2013 schreef:Zonde voor de geld. Onderin doet het nietsenie-up schreef:Om 1400 ben ik onderweg en om 1600 aan de beurt
Die 150 euro is in ieder geval goedkoop voor hetgeen geboden.
Re: RE: Vw Up! 75pk upgrade 150,- euro incl btw
Toeren begrenzer ? Probeer het eens zou ik zeggen. Topsnelheid gaat ven 160 naar 175 en 165 in 5 moet nu ongeveer mogelijk zijn. Noem 150 € dan maar weggegooid geld.
-
- Forum newbie
Moet ik positief tegen me zin zeggen?RobertJ schreef:Iemand is blij dat ie voor een koopje zijn auto kan upgraden naar 75pk en je eerste reactie is bovenstaande. Het is net zo nuttig als grotere lm velgen en verlaging. meestal heb je er niet significant meer aan, maar toch kan je het leuker vinden en er zijn best momenten waarop je het wel zult gebruiken(vakantie bergop )blackup2013 schreef:Zonde voor de geld. Onderin doet het nietsenie-up schreef:Om 1400 ben ik onderweg en om 1600 aan de beurt
Die 150 euro is in ieder geval goedkoop voor hetgeen geboden.
Ik bedoel hier niks negatiefs mee geloof mij!
We delen onze meningen en ervaringen hier.
Dus daarom zij ik al als je het wilt doen moet je het zeker doen!
Maar ik blijf het zonde van het geld voor een motor zonder turbo.
Nogmaals als je er goed gevoel bij hebt gewoon doen!
Ook al gebruik je het niet vaak, het kan wel eens handig of lekker zijn als de motor boven die 5.000 t/min lekker doortrekt. En als dat 150,00 € kost is dat niet veel geld. Menigeen betaalt veel meer voor een paar pk's extra.
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Het maakt mij ook niet uit wat je(men) zegt, maar ik snap wel dat mensen die er enthousiast over zijn het wat negatief opvatten, je bracht het nogal ongenuanceerd. Ik snap beiden en ik ben het er mee eens dat het niet bijster nuttig is(daarom kocht ik ook de 60pk), maar tevens is bij de 60 pk het begrensde vermogen bij even doorhalen wel merkbaar en ook over de 150 rijden is een beetje een crime. Ik zie dus voor die 150 euro wel de lol ervan in.blackup2013 schreef:Moet ik positief tegen me zin zeggen?
Ik bedoel hier niks negatiefs mee geloof mij!
We delen onze meningen en ervaringen hier.
Dus daarom zij ik al als je het wilt doen moet je het zeker doen!
Maar ik blijf het zonde van het geld voor een motor zonder turbo.
Nogmaals als je er goed gevoel bij hebt gewoon doen!
Nogmaals, we zijn hier voor het delen van kennis en een leuke sfeer, laten we dat vooral zo houden!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het gaat er inderdaad om hoe je aangeeft dat je het onzin vindt Blackup2013. Als je nooit boven de 5000 toeren komt dan schiet je er inderdaad niets mee op. Anders wel. Ga eens naar Duitsland en probeer eens wat steviger door te rijden met je 60 pk up! Dan merk je die extra pk's al gauw. Ook als je in Nederland even vlot in wilt voegen en hem eens stevig doorhaalt merk je het goed. Doe je dat soort zaken nooit dan heb je er niks aan en is deze upgrade niks voor jou. Anders voegt het zeker wat toe. En al helemaal voor deze prijs want ik geloof dat we het met zijn allen er wel over eens zijn dat dit werkelijk het koopje van het jaar is, toch?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Misschien een domme vraag, maar is het koppel ook hoger? Dit zou voor mij wel van doorslaggevend belang zijn.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Als ik die grafiek bekijk is het koppel hoger en heeft de motor een ander karakter. Dan gaat het >5000rpm verhaal van bovenstaande posters toch niet op?Touchwood schreef:Zie grafiek in openingspost.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden