Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap Foto's P6!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek en het vwupforum.com gaan toch naar de Noord
Thanks Thijs! De file werd veroorzaakt door paarden op de weg. Nu even een bak koffie en dan Door naar Jönköping.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Dag 6.
Vandaag was het afzien.
Vandaag stond er een rit van Härnösand naar Jönköping op het programma. Een route die we al eerder hadden gereden en dus niet voor verrassingen zou zorgen, zo dachten we.
Niets bleek minder waar. Vrij snel na ons vertrek stonden we opeens in de file! Dat hadden we nog niet meegemaakt in Zweden. Er bleken drie paarden op de snelweg te lopen. Gelukkig werden de paarden snel van de snelweg afgevoerd en duurde het oponthoud alles bij elkaar maar een paar minuten.
Na een paar uur rijden merkte ik wel dat ik niet meer zo fit ben als aan het begin van de reis. Dan is er maar één remedie en dat is koffie! Aangezien ik, afgezien van één plek, in Zweden nog nergens een fatsoenlijke bak heb kunnen scoren was het tijd om koers te zetten naar die ene plek! McDonalds! We zaten buiten op het terras koffie te drinken toen er zich een buitenkansje voordeed. Een camper vertrok en daardoor kwam er een parkeerplaats vrij met schaduw! Ik ben snel in de auto gesprongen en naar de plek geracet. Daar aangekomen de ramen helemaal naar beneden en hopen dat het wat minder warm in de auto werd.
Want warm was het vandaag zeg! Het was gewoon afzien. De up! is niet voorzien van airco en na een tijdje in de brandende zon rijden wordt het dan gewoon bloedheet in de auto. Gelukkig kwamen er een paar gelegenheden voorbij om de auto eens even lekker te laten afkoelen. Het was inmiddels namelijk tijd voor de lunch en waar kun je die nou beter nuttigen dan bij Zweden’s grootste meubelleverancier? IKEA! De Ikea had een mooie grote parkeergarage waar het interieur van de up! eens even lekker in kon afkoelen. Nadat we wegreden was het weer prima uit te houden. Ventilator vol aan en het gas er goed op houden dan is het best te doen.
Totdat je dan in Stockholm aankomt en de hele stad muurvast staat. Man wat werd het warm! Raampjes open, ventilator uit (die blies inmiddels alleen maar gloeiend hete lucht) en wachten tot de drukte weer oplost. Dat duurde uiteindelijk totdat we ruim buiten de stad waren. Het werd gewoon niet meer frisser in het interieur. Zelfs de ramen open zetten hielp niet.
Gelukkig was de kleine tank weer bijna leeg en diende de volgende mogelijkheid zich aan om te stoppen. Bij het tankstation waaide het stevig dus het interieur koelde aanmerkelijk af. Ondertussen hebben wij even een ijsje gegeten en we konden fris en fruitig weer door. Onderweg hebben we nog één kleine stop ingelast bij Mantorp Park, één van de bekendste circuits van Zweden en aankomend weekend het toneel voor het Gatebil evenement.
De laatste 200 kilometer tot aan Jönkoping was het daarom best goed uit te houden.
Morgen resteert de laatste etappe naar huis. Dan is het voor ons en de up! afgelopen. Het enige dat dan nog resteert is de up! van ruim 7.000 kilometer straatvuil ontdoen, het interieur uitmesten en haar weer afleveren bij de rechtmatige eigenaren. We gaan haar missen. Het is een bijzonder autootje.
Maar eerst mag ze morgen nog even laten zien wat ze kan op Duitsland’s mooiste stukjes asfalt.
Tot morgen!
Tom Westendorp
Vandaag was het afzien.
Vandaag stond er een rit van Härnösand naar Jönköping op het programma. Een route die we al eerder hadden gereden en dus niet voor verrassingen zou zorgen, zo dachten we.
Niets bleek minder waar. Vrij snel na ons vertrek stonden we opeens in de file! Dat hadden we nog niet meegemaakt in Zweden. Er bleken drie paarden op de snelweg te lopen. Gelukkig werden de paarden snel van de snelweg afgevoerd en duurde het oponthoud alles bij elkaar maar een paar minuten.
Na een paar uur rijden merkte ik wel dat ik niet meer zo fit ben als aan het begin van de reis. Dan is er maar één remedie en dat is koffie! Aangezien ik, afgezien van één plek, in Zweden nog nergens een fatsoenlijke bak heb kunnen scoren was het tijd om koers te zetten naar die ene plek! McDonalds! We zaten buiten op het terras koffie te drinken toen er zich een buitenkansje voordeed. Een camper vertrok en daardoor kwam er een parkeerplaats vrij met schaduw! Ik ben snel in de auto gesprongen en naar de plek geracet. Daar aangekomen de ramen helemaal naar beneden en hopen dat het wat minder warm in de auto werd.
Want warm was het vandaag zeg! Het was gewoon afzien. De up! is niet voorzien van airco en na een tijdje in de brandende zon rijden wordt het dan gewoon bloedheet in de auto. Gelukkig kwamen er een paar gelegenheden voorbij om de auto eens even lekker te laten afkoelen. Het was inmiddels namelijk tijd voor de lunch en waar kun je die nou beter nuttigen dan bij Zweden’s grootste meubelleverancier? IKEA! De Ikea had een mooie grote parkeergarage waar het interieur van de up! eens even lekker in kon afkoelen. Nadat we wegreden was het weer prima uit te houden. Ventilator vol aan en het gas er goed op houden dan is het best te doen.
Totdat je dan in Stockholm aankomt en de hele stad muurvast staat. Man wat werd het warm! Raampjes open, ventilator uit (die blies inmiddels alleen maar gloeiend hete lucht) en wachten tot de drukte weer oplost. Dat duurde uiteindelijk totdat we ruim buiten de stad waren. Het werd gewoon niet meer frisser in het interieur. Zelfs de ramen open zetten hielp niet.
Gelukkig was de kleine tank weer bijna leeg en diende de volgende mogelijkheid zich aan om te stoppen. Bij het tankstation waaide het stevig dus het interieur koelde aanmerkelijk af. Ondertussen hebben wij even een ijsje gegeten en we konden fris en fruitig weer door. Onderweg hebben we nog één kleine stop ingelast bij Mantorp Park, één van de bekendste circuits van Zweden en aankomend weekend het toneel voor het Gatebil evenement.
De laatste 200 kilometer tot aan Jönkoping was het daarom best goed uit te houden.
Morgen resteert de laatste etappe naar huis. Dan is het voor ons en de up! afgelopen. Het enige dat dan nog resteert is de up! van ruim 7.000 kilometer straatvuil ontdoen, het interieur uitmesten en haar weer afleveren bij de rechtmatige eigenaren. We gaan haar missen. Het is een bijzonder autootje.
Maar eerst mag ze morgen nog even laten zien wat ze kan op Duitsland’s mooiste stukjes asfalt.
Tot morgen!
Tom Westendorp
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Weer een leuke update. Tom! Het kost wat inspanning, maar dan heb je ook wat
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Thanks!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Tom,
Schitterende verhalen.
Zou bijna in mijn Uppie stappen en dezelfde route gaan rijden.
Maar ja geen vakantie.
Jos.
Schitterende verhalen.
Zou bijna in mijn Uppie stappen en dezelfde route gaan rijden.
Maar ja geen vakantie.
Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Dag 7.
Het laatste stukje.
Gisteren stond de laatste etappe van Jönköping naar Enschede op het programma. Op zich niet de meest spannende etappe omdat het eigenlijk alleen maar autobaan rijden was en Denemarken en Duitsland niet heel bijzonder zijn om door te rijden.
Omdat we niet al te laat in Enschede aan wilden komen reden we om 7 uur weg uit Jönköping. Uiteraard was het weer heerlijk rustig op de Zweedse wegen en konden we mooi opschieten. Na twee uur stond er ruim 200 op de dagteller en waren we dus mooi op weg.
In Denemarken moesten we een paar keer stoppen voor wat ongelukken en aanrijdingen maar verder was er niet veel bijzonders. Al blijft het mooi om over de bruggen te rijden. Ik kan het iedereen die naar Zweden wil van harte aanraden om de bruggen bij Odense en Kopenhagen te nemen. Je bent wellicht wat langer onderweg maar het is zeer de moeite waard en ook nog eens goedkoper dan de boot.
In Duitsland was het helemaal voorbij met de lege autobanen. Wat een drukte! Vooral om Hamburg was het erg druk. Er was eigenlijk geen file waardoor we snel langs Hamburg konden rijden en door richting Bremen. De A1 heeft lang in de Baustelles gestaan maar op de stukken waar het werk nu af is kun je genieten van heerlijke driebaanswegen die uitnodigen tot hard rijden. Zo dacht ook de bestuurder van de Ferrari FF die ons volgas voorbij kwam. Het geluid van een krijsende Ferrari V12 verveeld nooit! Schitterend!
Verder was het gisteren weer erg warm in de auto. Vooral het laatste stuk was het bijna niet te doen. Gelukkig duurde dat maar een half uur en waren we thuis!
Voor de liefhebbers van cijfers heb ik wat gegevens verzameld we hebben:
in 7 dagen 7.018 kilometer afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 18,3. Voor die 7.018 kilometer hadden we dus 383 liter euro 95 nodig. De totale brandstofkosten waren € 615,17 en de gemiddelde literprijs was € 1,61 gemiddeld hebben we per euro brandstof 11,41 kilometer afgelegd. Het gemiddelde aantal kilometers per dag kwam net boven de 1.000 uit met 1.003 kilometer per dag. Aan tol hebben we zo’n € 200 uitgegeven. De laatste tunnels naar de Noordkaap zijn inmiddels gratis maar de bruggen in Denemarken dienen nog wel betaald te worden. Is zoiets samen goed te doen? Ja zeker! Vrouw doet de catering aan boord en de man rijdt. Tenminste zo hebben wij het verdeeld.
Mocht u na het lezen van bovenstaande bedragen denken dat het een goedkope trip is, schijn bedriegt. Hotels in Zweden en Noorwegen zijn erg duur. Onder de € 100 per nacht is er niet veel te vinden en op sommige plekken wordt het nog te koud om te kamperen. Het is niet onoverkomelijk natuurlijk maar wel iets om op voorhand rekening mee te houden. Het was voor ons niet mogelijk om, ruim van te voren, een hotel te boeken omdat we nog niet wisten waar we uit zouden komen.
Voordat ik de up! vanmiddag terugbracht heb ik vanmorgen het interieur van de up! even schoongemaakt. Het is onvoorstelbaar hoe smerig een auto wordt als je er een week in gaat leven. De ramen waren zwart en het dashboard stoffig.
Was het ver? Ja het was wel ver. Alles boven de 1.000 kilometer per dag of meer dan 10 uur per dag is een stevige rit. Zou ik het weer doen? Ja absoluut! Dit is niet de laatste monsterrit geweest. Ik heb al wat ideeën voor een volgende rit die ik de komende tijd verder uit zal gaan werken. Uiteraard zal ik die delen op het vwupforum.com
De auto dan. Zou ik weer een up! meenemen? Absoluut! Volkswagen heeft een hele goede kleine auto gemaakt. Het is lekker stil aan boord, de stoelen zitten voor een auto in deze klasse ronduit goed (ik ben 1,90 en daardoor lukt het vaak al niet om een prettige houding te vinden in kleine auto’s in een Aygo zit je bijvoorbeeld op de bok in plaats van in een stoel). De radio werkte prima en met een gemiddelde van ruim 1 op 18 is het ronduit goedkoop rijden. Verder valt op dat de kofferruimte erg goed is voor een auto in deze klasse en de algehele afwerking echt Volkswagen waardig is (hoe anders was dit bij de Fox). Het enige dat ik volgende keer echt niet zou willen missen is een airco, of een meer winters klimaat. Dan mis je hem ook niet zo erg.
In dit laatste verslag wil ik ook even van de mogelijkheid gebruik maken om de mannen van Vagtechniek nogmaals te bedanken voor het mogelijk maken van deze unieke kans om in een week echt iets bijzonders te doen met een up! de support en het enthousiasme van de mannen is werkelijk ongekend! Precies zoals ik Vagtechniek als bedrijf ken. Verder wil ik uiteraard alle bezoekers van de Facebookpagina’s en de leden van het vwupforum.com bedanken voor hun enthousiasme en leuke reacties en de onvoorwaardelijke betrokkenheid van de forum bezoekers.
Mensen bedankt!
Tom Westendorp
Het laatste stukje.
Gisteren stond de laatste etappe van Jönköping naar Enschede op het programma. Op zich niet de meest spannende etappe omdat het eigenlijk alleen maar autobaan rijden was en Denemarken en Duitsland niet heel bijzonder zijn om door te rijden.
Omdat we niet al te laat in Enschede aan wilden komen reden we om 7 uur weg uit Jönköping. Uiteraard was het weer heerlijk rustig op de Zweedse wegen en konden we mooi opschieten. Na twee uur stond er ruim 200 op de dagteller en waren we dus mooi op weg.
In Denemarken moesten we een paar keer stoppen voor wat ongelukken en aanrijdingen maar verder was er niet veel bijzonders. Al blijft het mooi om over de bruggen te rijden. Ik kan het iedereen die naar Zweden wil van harte aanraden om de bruggen bij Odense en Kopenhagen te nemen. Je bent wellicht wat langer onderweg maar het is zeer de moeite waard en ook nog eens goedkoper dan de boot.
In Duitsland was het helemaal voorbij met de lege autobanen. Wat een drukte! Vooral om Hamburg was het erg druk. Er was eigenlijk geen file waardoor we snel langs Hamburg konden rijden en door richting Bremen. De A1 heeft lang in de Baustelles gestaan maar op de stukken waar het werk nu af is kun je genieten van heerlijke driebaanswegen die uitnodigen tot hard rijden. Zo dacht ook de bestuurder van de Ferrari FF die ons volgas voorbij kwam. Het geluid van een krijsende Ferrari V12 verveeld nooit! Schitterend!
Verder was het gisteren weer erg warm in de auto. Vooral het laatste stuk was het bijna niet te doen. Gelukkig duurde dat maar een half uur en waren we thuis!
Voor de liefhebbers van cijfers heb ik wat gegevens verzameld we hebben:
in 7 dagen 7.018 kilometer afgelegd met een gemiddeld verbruik van 1 op 18,3. Voor die 7.018 kilometer hadden we dus 383 liter euro 95 nodig. De totale brandstofkosten waren € 615,17 en de gemiddelde literprijs was € 1,61 gemiddeld hebben we per euro brandstof 11,41 kilometer afgelegd. Het gemiddelde aantal kilometers per dag kwam net boven de 1.000 uit met 1.003 kilometer per dag. Aan tol hebben we zo’n € 200 uitgegeven. De laatste tunnels naar de Noordkaap zijn inmiddels gratis maar de bruggen in Denemarken dienen nog wel betaald te worden. Is zoiets samen goed te doen? Ja zeker! Vrouw doet de catering aan boord en de man rijdt. Tenminste zo hebben wij het verdeeld.
Mocht u na het lezen van bovenstaande bedragen denken dat het een goedkope trip is, schijn bedriegt. Hotels in Zweden en Noorwegen zijn erg duur. Onder de € 100 per nacht is er niet veel te vinden en op sommige plekken wordt het nog te koud om te kamperen. Het is niet onoverkomelijk natuurlijk maar wel iets om op voorhand rekening mee te houden. Het was voor ons niet mogelijk om, ruim van te voren, een hotel te boeken omdat we nog niet wisten waar we uit zouden komen.
Voordat ik de up! vanmiddag terugbracht heb ik vanmorgen het interieur van de up! even schoongemaakt. Het is onvoorstelbaar hoe smerig een auto wordt als je er een week in gaat leven. De ramen waren zwart en het dashboard stoffig.
Was het ver? Ja het was wel ver. Alles boven de 1.000 kilometer per dag of meer dan 10 uur per dag is een stevige rit. Zou ik het weer doen? Ja absoluut! Dit is niet de laatste monsterrit geweest. Ik heb al wat ideeën voor een volgende rit die ik de komende tijd verder uit zal gaan werken. Uiteraard zal ik die delen op het vwupforum.com
De auto dan. Zou ik weer een up! meenemen? Absoluut! Volkswagen heeft een hele goede kleine auto gemaakt. Het is lekker stil aan boord, de stoelen zitten voor een auto in deze klasse ronduit goed (ik ben 1,90 en daardoor lukt het vaak al niet om een prettige houding te vinden in kleine auto’s in een Aygo zit je bijvoorbeeld op de bok in plaats van in een stoel). De radio werkte prima en met een gemiddelde van ruim 1 op 18 is het ronduit goedkoop rijden. Verder valt op dat de kofferruimte erg goed is voor een auto in deze klasse en de algehele afwerking echt Volkswagen waardig is (hoe anders was dit bij de Fox). Het enige dat ik volgende keer echt niet zou willen missen is een airco, of een meer winters klimaat. Dan mis je hem ook niet zo erg.
In dit laatste verslag wil ik ook even van de mogelijkheid gebruik maken om de mannen van Vagtechniek nogmaals te bedanken voor het mogelijk maken van deze unieke kans om in een week echt iets bijzonders te doen met een up! de support en het enthousiasme van de mannen is werkelijk ongekend! Precies zoals ik Vagtechniek als bedrijf ken. Verder wil ik uiteraard alle bezoekers van de Facebookpagina’s en de leden van het vwupforum.com bedanken voor hun enthousiasme en leuke reacties en de onvoorwaardelijke betrokkenheid van de forum bezoekers.
Mensen bedankt!
Tom Westendorp
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Respect Tom! Ik die het je niet na! Ik ga het verslag nog eens nalezen!!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Autheo
- Donateur member
- Berichten: 2839
- Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
- Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Welkom terug, Tom! Je hebt laten zien dat onze drieling een prima reiswagen is voor lange afstanden! Petje af!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Welkom terug, Tom en vriendin! Mooie tocht!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Welkom terug. Top verslag van een mooie tocht.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Bedankt voor de leuke reacties! Het was echt een te gekke ervaring! Ik sluit niet uit dat dit de laatste tocht is geweest. Toen ik gisteren terugreed uit Nuenen kon ik wel janken. Zo'n Aygo is toch echt wel even een mega stap terug.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Tom zoals ik al zei petje af.Oh nee het is geen petje maar een hele grote hoed
Schitterend verslag van een zo te lezen,geweldige ervaring
Schitterend verslag van een zo te lezen,geweldige ervaring
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Foto tijd!
- Bijlagen
-
- P6070682.jpeg (616.59 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070686.jpeg (508.65 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070687.JPG (512.1 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070688.JPG (485.61 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070689.JPG (624.46 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070690.JPG (607.63 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070691.JPG (519.13 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070692.JPG (448.24 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070693.JPG (412.03 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070694.JPG (403.68 KiB) 83239 keer bekeken
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Vervolg.
- Bijlagen
-
- P6070696.JPG (548.51 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070697.JPG (337.16 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070698.JPG (396.86 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070699.JPG (389.69 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070700.JPG (405.8 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070701.JPG (480.27 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070703.JPG (433.87 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070704.JPG (544.59 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070706.JPG (349.98 KiB) 83237 keer bekeken
-
- P6070707.JPG (420.45 KiB) 83237 keer bekeken
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Donateur member
- Berichten: 86
- Lid geworden op: za 12 mei 2012, 19:57
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Leuk! Meer...!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Vervolg foto's Roadtrip met de up! Volgend jaar Overland met de up!
- Bijlagen
-
- P6070708.JPG (410.89 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070711.JPG (397.32 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070712.JPG (391.66 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070713.JPG (396.01 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070714.JPG (392.13 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070715.JPG (409.93 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070720.JPG (363.48 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070723.JPG (481.25 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070725.JPG (72.07 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070726.JPG (372.29 KiB) 83238 keer bekeken
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Hoe gaaf zou dat zijn met een small car overland ?
- Bijlagen
-
- P6070729.JPG (370.3 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070730.JPG (108.2 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070732.JPG (357.99 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070734.JPG (394.51 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070735.JPG (394.71 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070736.JPG (431.16 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070737.JPG (432.88 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070738.JPG (448.32 KiB) 83238 keer bekeken
-
- P6070739.JPG (504.74 KiB) 83238 keer bekeken
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Berichten: 13490
- Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
- Locatie: Enschede
- Contacteer:
Re: Vagtechniek gaat toch naar de Noordkaap VERSLAGEN p5
Vervolg foto's.
- Bijlagen
-
- P6070743.JPG (479.71 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070750.JPG (653.01 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070752.JPG (489.13 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070753.JPG (504.89 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070754.JPG (492.36 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070755.JPG (463.05 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070756.JPG (398.1 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070757.JPG (424.34 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070758.JPG (436.83 KiB) 83239 keer bekeken
-
- P6070759.JPG (525.2 KiB) 83239 keer bekeken
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ