Zwarte achterklep. (Mii)
Zwarte achterklep. (Mii)
Kwam dit foto-tje tegen, heeft wel wat dat zwarte achterklepje.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Zwarte achterklep. (Mii)
Zeker op een witte auto!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Stoer! Beetje up! idee.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Ik vind de glazen achterklep op de up! minder, dit ziet er beter uit.
Staat wel heel erg gaaf op een witte Mii. Gaat op een donker blauwe niet opvallen denk ik.
Seat Mii Sport Dynamic Midnight Blue 60pk
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Een witte achterklep wel!Mii-ata schreef:Staat wel heel erg gaaf op een witte Mii. Gaat op een donker blauwe niet opvallen denk ik.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Niels9
- Forum newbie
- Contacteer:
Dat ziet er inderdaad erg goed uit! Een goedkope maar nuttige mod
Net alsof hij schade heeft gehad en er alleen een zwarte Mii op de sloop stond.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Ik vind het ook gaaf staan, andersom gaat niet denk ik witte klep zwarte mii
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Als het alleen simpel de klep is die vervangen zou zijn, hoe zit het dan met de witte bovenzijde? Dakrand en spoiler. Dan zou deze ook zwart moeten zijn toch?
Of is het klepdeel los te verruilen. Gewrapt of gespoten? Blijf het toch gaaf vinden. Wil ik ook wel op mn blauwe.
Of is het klepdeel los te verruilen. Gewrapt of gespoten? Blijf het toch gaaf vinden. Wil ik ook wel op mn blauwe.
Seat Mii Sport Dynamic Midnight Blue 60pk