Petrolhead Tom schreef:Is het geheim niet gewoon: één keer goed poetsen en daarna bijhouden, bijhouden, bijhouden?
Ja en de bospaadjes vermijden
Petrolhead Tom schreef:Is het geheim niet gewoon: één keer goed poetsen en daarna bijhouden, bijhouden, bijhouden?
Haha, glimmen doet ie welswiebs up schreef:vond het leu k je even gesproken te hebben,en wil toch het geheim weten hoejou up, zo kan glimmen
Haha,daar vraag je me wat want ik ben helemaal niet thuis in de wereld van wax & polish. Eigenlijk ben ik een leek op dit vlak want ik heb nooit zo'n producten gebruikt tot verleden jaarN!jntje schreef:Noem is welk product het is? Misschien kan ik je met wat ideeën op weg helpen
Zoek je met fillers? Of het liefst een zo blanco mogelijk product waarmee je puur glans krijgt?
Ik vraag. Inge antwoord. Tsja afkortingen... Scheelt een hoop typewerk!Petrolhead Tom schreef:Is dat echt iets voor de poets fanaten? Die afkortingen? Ik moet de posts met poetsproducten altijd extra goed lezen om te zien waar welke afkorting ook alweer voor staat.
Haha, ik ookJos Bosch schreef:Moet nog een hoop leren zo te lezen.Gaat niet meevallen.
Echt hé!! Zou er eens werk moeten van makenGertjanBE schreef:Hey GunSpeed, wanneer komen er nog eens nieuwe foto's van je Up!?
Nieuw project?GunSpeed schreef:Haha, ik heb heel wat nieuwe foto's maar voorlopig geen nieuwe van mijn Upje