Zag hem van de week staan voor de deur bij Broekhuis. Langzaamaan wint de Mii wat aan populariteit tov de Up. Mooie auto.
Heb die van mij bij Seat Centuri Groningen en die kregen net 22 stuks binnen voor een lease maatschappij.
Dat rebadgen, wil dat ook bij dat Seat logo? Of zit die met pinnen nog vast zodat er gaatjes zichtbaar worden? Weet iemand dat?
Voorstellen
Re: Voorstellen
Seat Mii Sport Dynamic Midnight Blue 60pk
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Seat logo is het enige wat ik laat zitten, en idd hij stond voor deur tot gister middag want hij stond vannochtend binnen.Mii-ata schreef:Zag hem van de week staan voor de deur bij Broekhuis. Langzaamaan wint de Mii wat aan populariteit tov de Up. Mooie auto.
Heb die van mij bij Seat Centuri Groningen en die kregen net 22 stuks binnen voor een lease maatschappij.
Dat rebadgen, wil dat ook bij dat Seat logo? Of zit die met pinnen nog vast zodat er gaatjes zichtbaar worden? Weet iemand dat?
Tot nu toe bevalt hij prima.
- richardm35
- Vagling liefhebber
Je woont dus in Groningen! Ik heb hem namelijk ook daar ook gekocht woon ook in groningen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Nope, Assenrichardm35 schreef:Je woont dus in Groningen! Ik heb hem namelijk ook daar ook gekocht woon ook in groningen
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Voorstellen
En zojuist de eerste dingen aangepast, debadge doe ik dit weekend pas gezien het regent....
Nummerplaat + silvervisions voor+achter is klaar.
Nummerplaat + silvervisions voor+achter is klaar.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nice! Mooi detail!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
En weg zijn ze