Voorstellen
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Voorstellen
Zo zou mijn dan zelf ook maar even voorstellen, de naam is Stefan en kom uit het hoge noorden, momenteel rijden wij een Volvo V40 (2013) en een Audi A3 (2004) nu heb ik afgelopen weekend de knoop doorgehakt en de laatst genoemde ingeruild voor een nieuwe Mii (uitvoering Sport Dynamic met het Drive pakket als optie), auto moet nog gemaakt worden dus het wachten kan beginnen !
Hoop in de toekomst hier leuke topics te vinden over het aanpassen van een aantal zaken, de volgende dingen staan reeds op de planning
-16 of 17 inch incl verlagen
-W8 verlichting plaatsen
-Chippen bij JD (levert 20pk extra)
-K&N luchtfilter
-Aanpassen met VagCom voor o.a. Autolock bij het wegrijden
-Middenarmsteun (orgineel Seat)
Hoop in de toekomst hier leuke topics te vinden over het aanpassen van een aantal zaken, de volgende dingen staan reeds op de planning
-16 of 17 inch incl verlagen
-W8 verlichting plaatsen
-Chippen bij JD (levert 20pk extra)
-K&N luchtfilter
-Aanpassen met VagCom voor o.a. Autolock bij het wegrijden
-Middenarmsteun (orgineel Seat)
Laatst gewijzigd door StefanK-Mii op wo 19 feb 2014, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Voorstellen
Welkom. Lees wel even het topic over chippen/tuinen voordat je van een koude kermis thuiskomt.
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Zal ik doen, de cijfers en grafieken bij JD zien er wel goed uit..oppermii schreef:Welkom. Lees wel even het topic over chippen/tuinen voordat je van een koude kermis thuiskomt.
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Hij bedoelt denk verwacht ik, omdat je pas boven de 5000 rpm een substantieel vermogensverschil hebt.StefanK-Mii schreef:Zal ik doen, de cijfers en grafieken bij JD zien er wel goed uit..oppermii schreef:Welkom. Lees wel even het topic over chippen/tuinen voordat je van een koude kermis thuiskomt.
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Ah kijk dat had ik nog niet gelezen, als dat zo is wordt het enkel een ander filter.Thijsvdvl schreef:Hij bedoelt denk verwacht ik, omdat je pas boven de 5000 rpm een substantieel vermogensverschil hebt.StefanK-Mii schreef:Zal ik doen, de cijfers en grafieken bij JD zien er wel goed uit..oppermii schreef:Welkom. Lees wel even het topic over chippen/tuinen voordat je van een koude kermis thuiskomt.
Welkom Stefan! Succes met je aanpassingen!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom Stefan !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Tnx allen, aankomende dinsdag is het zover ! Kenteken is bekend (dealer heeft mij een foto gestuurd en het zijn gelukkig luxe platen !)
Staat ie klaar bij de dealer? ff kijken :p
Welkom mede-Assenaar, beetje ad late kant maar niet minder gemeend
Welkom mede-Assenaar, beetje ad late kant maar niet minder gemeend
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Niet bij de seat dealer maar bij de volvo dealer ! kon een mooie deal sluiten gezien onze volvo ook door hun geleverd is.
Ah ok. Maakt tegenwoordig ook niet meer uit waar je een auto koopt
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
Gekocht bij Broekhuis Volvo Assen?StefanK-Mii schreef:Niet bij de seat dealer maar bij de volvo dealer ! kon een mooie deal sluiten gezien onze volvo ook door hun geleverd is.
Aangezien Broekhuis ook Skoda en Seat verkoopt maakt het inderdaad niet uit. Je kunt 1 van de 10 merken aanschaffen bij elke Broekhuis vestigingen.
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
Klopt, hij stond vandaag daar al te glimmen morgen ochtend ophalen !Oteeling schreef:Gekocht bij Broekhuis Volvo Assen?StefanK-Mii schreef:Niet bij de seat dealer maar bij de volvo dealer ! kon een mooie deal sluiten gezien onze volvo ook door hun geleverd is.
Aangezien Broekhuis ook Skoda en Seat verkoopt maakt het inderdaad niet uit. Je kunt 1 van de 10 merken aanschaffen bij elke Broekhuis vestigingen.
Welkom hier! Je zal er geen spijt van krijgen.... Ben benieuwd naar de foto's
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ben ook benieuwd naar de foto's!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- StefanK-Mii
- Vagling liefhebber
En de foto's ! Morgen even wat dingen aanpassen, debadge, kentekenhouder en knippers vervangen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie kar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Nette wagen. mooi rood is niet lelijk.