![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr
Mooi ding, maar eens in het echt gaan bekijken !vwupassen schreef:Hij heeft em dus verkocht aan Car Creations. Met een stukje verlies denk ik. Jammer dan kan ie dus niet mee naar de meeting volgende week.
Tja, "deze uitvoering". Dat was toch niet deze auto, hoewel die suggestie wel wordt gewekt... Beetje misleidende tekst. Het was toch echt een andere auto die op internationale beurzen stond, een auto met een karo-interieur, 6-bak, 110 pk turbomotor, en meer. Deze uitvoering heeft dus niet op internationale beurzen gestaan, alleen het spoilerwerk komt bekend voor en is hetzelfde als van een auto die op internationale beurzen heeft gestaan-Deze uitvoering heeft op internationale beurzen gestaan als GT uitvoering....
Bedankt voor de reactie(s)! Het uitlaatsysteem is ook van de originele Up! GT en ook met de hand gemaakt. De uitlaat is maar een klein deel van het geheel maar heeft nogal wat tijd, energie en hoofdbrekens gekost om het er weer mooi onder te krijgen. Dit aangezien ik de originele complete turbo-set met down pipe niet heb gemonteerd (is er wel bij) Ik heb het gedeelte vanaf de voorpijp tot de rvs GT middendemper zelf moeten maken met behulp van EPS uitlaten.StefanK-Mii schreef:Ik heb hem bekeken, een mooi ding vooral het uitlaat systeem !