halloo allemaal
ik heb vandaag ook mijn nieuwe Move up! ontvangen van de dealer.
er zijn nog een paar dingen die ik wil doen aan deze witte up!.
ik wil mijn wieldoppen mat zwart maken het VW logo mat zwart maken en de DRL vervangen met LED lampjes.
welke LED bevelen jullie mij aan die goed werken en niet kapot gaan?
up=up nieuwlid
up=up nieuwlid
VW Move Up! - Executive pakket - white - 60PK
4.7L / 100km
4.7L / 100km
Re: up=up nieuwlid
Als je ledlampen wilt zou ik gaan voor die van Xeonlamp.nl.Kosten wel iets meer maar deze zijn wel goed.Nu al en paar maandjes in mijn Up! en ze werken nog perfect.En 1jaar garantie.up=up schreef:halloo allemaal
ik heb vandaag ook mijn nieuwe Move up! ontvangen van de dealer.
er zijn nog een paar dingen die ik wil doen aan deze witte up!.
ik wil mijn wieldoppen mat zwart maken het VW logo mat zwart maken en de DRL vervangen met LED lampjes.
welke LED bevelen jullie mij aan die goed werken en niet kapot gaan?
Deze is schijnbaar geen sponsor meer van het Forum maar bij H.E.S kun je ze ook bestellen .Is wel SPONSOR.
En natuurlijk veel plezier met je Nieuwe UP!.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
up=up nieuwlid
Weet dat xenonlamp wel pittig aan de prijs is,
Misschien kan er nog een groep buy bij hes gedaan worden aangezien zij sponsor zijn en ik steeds meer nieuwe leden zie die vast ook wel led drl willen hebben
Misschien kan er nog een groep buy bij hes gedaan worden aangezien zij sponsor zijn en ik steeds meer nieuwe leden zie die vast ook wel led drl willen hebben
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |