![Cool 8-)](./images/smilies/icon/cool.gif)
Ik heb eens drie gereedschapskisten in een 107 achterin (bank plat) gehad. Wegligging was zo beroerd dat ik de zwaarste bij voeteneind van passagier heb neergezet. De overige twee op de rug van platte bank.
ROFLOL!Sjoerd schreef:Tom, we kennen elkaar van andere fora en je weet dat ik oncomfortabele auto's gereden heb. Echter deze hadden vermogen en een zekere DF!![]()
Ik heb eens drie gereedschapskisten in een 107 achterin (bank plat) gehad. Wegligging was zo beroerd dat ik de zwaarste bij voeteneind van passagier heb neergezet. De overige twee op de rug van platte bank.
Geen porum inderdaad. Ik heb er een rel draadje voor geopend in het off topic gedeelte: wij van het vwupforum.com...Sjoerd schreef:Zeker! Veel volwassener en afwerking in 't interieur ook veel beter.
Alhoewel ik niet weet hoe de MK2 het doet, die pas is uitgebracht.
De Aygo vind ik iig zo ontzettend lelijk geworden. Vanaf welk ruimteschip is die neergelaten?
Vind het opzich wel leuk dat knikje, maar maakt de auto imho wat klein. Leuk bij rood, maar bij zilver en wit vind ik de langere ramen mooierTouchwood schreef:Ja, de 3-deurs Up is de mooiste. Dat speelse knikje maakt het verschil. All IMHO of course.