Een Up!, Mii of een CitoGo?
Re: Een Up!, Mii of een CitoGo?
Tom, we kennen elkaar van andere fora en je weet dat ik oncomfortabele auto's gereden heb. Echter deze hadden vermogen en een zekere DF!
Ik heb eens drie gereedschapskisten in een 107 achterin (bank plat) gehad. Wegligging was zo beroerd dat ik de zwaarste bij voeteneind van passagier heb neergezet. De overige twee op de rug van platte bank.
Ik heb eens drie gereedschapskisten in een 107 achterin (bank plat) gehad. Wegligging was zo beroerd dat ik de zwaarste bij voeteneind van passagier heb neergezet. De overige twee op de rug van platte bank.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
ROFLOL!Sjoerd schreef:Tom, we kennen elkaar van andere fora en je weet dat ik oncomfortabele auto's gereden heb. Echter deze hadden vermogen en een zekere DF!
Toch schat ik qua rijeigenschappen de Up! een stuk hoger in dan de andere drieling.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Zeker! Veel volwassener en afwerking in 't interieur ook veel beter.
Alhoewel ik niet weet hoe de MK2 het doet, die pas is uitgebracht.
De Aygo vind ik iig zo ontzettend lelijk geworden. Vanaf welk ruimteschip is die neergelaten?
De Aygo vind ik iig zo ontzettend lelijk geworden. Vanaf welk ruimteschip is die neergelaten?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Geen porum inderdaad. Ik heb er een rel draadje voor geopend in het off topic gedeelte: wij van het vwupforum.com...Sjoerd schreef:Zeker! Veel volwassener en afwerking in 't interieur ook veel beter.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
Natuurlijk een 3-deurs Up!, geweldig die grote deuren. Hoef je je tenminste niet eerst voorbij die b-stijl te wurmen om uit te kunnen stappen, zit je niet iedere keer tegen de b-stijl aan te kijken tijdens het rijden en zitten de gordels fatsoenlijk in plaats van dat ze een beetje slap voor je hangen.
Niet praktisch? De boodschappen passen toch achterin zonder dat de bank plat hoeft? Wat zou er meer mee moeten? Ohhhh, passagiers. Die mogen dan kiezen, of even rek en strek oefeningen doen om achterin te komen of lopen. Opgelost!!! Jas en tas op de achterbank. Nou, dat lukt ook wel zonder extra portieren hoor.
O ja, dat zou ik bijna nog vergeten: de 3-deurs Up! is gewoon veel mooier. Mii en Citigo .............. nee, toch maar niet. Tja, ik heb nou eenmaal goede smaak.
Zo, even applaus voor mezelf:
Niet praktisch? De boodschappen passen toch achterin zonder dat de bank plat hoeft? Wat zou er meer mee moeten? Ohhhh, passagiers. Die mogen dan kiezen, of even rek en strek oefeningen doen om achterin te komen of lopen. Opgelost!!! Jas en tas op de achterbank. Nou, dat lukt ook wel zonder extra portieren hoor.
O ja, dat zou ik bijna nog vergeten: de 3-deurs Up! is gewoon veel mooier. Mii en Citigo .............. nee, toch maar niet. Tja, ik heb nou eenmaal goede smaak.
Zo, even applaus voor mezelf:
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
Ja, de 3-deurs Up is de mooiste. Dat speelse knikje maakt het verschil. All IMHO of course.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik vind het "boxy" van een 5 deurs ook wel weer gaaf.
Dit lukt niet met een Up! Dus praktisch?
Standaard liggen er bij mij een schep, sleeplint en harpsluitingen onder de stoelen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Roflol. Ik denk zelfs dat je dat met een cross-up niet gaat redden.
Sjoerd, Beetje off- topic om met een andere auto te komen
Gr. Renco
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Nu: een 3 drs 75 pk VW Up! met panoramadak, cruise control, pdc, 15” velgen, stoelverwarming, zwart metallic.
Voorheen: Seat Mii Sport Dynamic, 3 drs, panoramadak, Drivepakket (cc en pdc), nacht blauw metallic.
Vind het opzich wel leuk dat knikje, maar maakt de auto imho wat klein. Leuk bij rood, maar bij zilver en wit vind ik de langere ramen mooierTouchwood schreef:Ja, de 3-deurs Up is de mooiste. Dat speelse knikje maakt het verschil. All IMHO of course.
Sent from my XT897
Door dat knikje vind ik 'm van opzij op een Pixo/Alto lijken.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014