Velgen
Velgen
Hallo,
Morgen ga ik mij een Up CNG kopen:-)...nu is mijn vraag of ik er 15 inch of 16 inch zou opleggen?
Wil wel zo zuinig mogelijk rijden en niks verliezen in comfort (rugproblemen), denk dat ik dan toch beter met de orginele maat (5j x14, banden 165/70 R14) moet blijven rijden.
Heb ook mooie alu.velgen gezien 14 inch zie foto http://www.online-velgen.nl/images/whee ... -5x112.jpg..... dan kan ik misschien de originele banden 5j x14, banden 165/70 R14 opleggen en ziet het er ook mooi uit.
Weet het niet zo, heb geen ervaring in maten van velgen en banden
groetjes
Cobretti
Morgen ga ik mij een Up CNG kopen:-)...nu is mijn vraag of ik er 15 inch of 16 inch zou opleggen?
Wil wel zo zuinig mogelijk rijden en niks verliezen in comfort (rugproblemen), denk dat ik dan toch beter met de orginele maat (5j x14, banden 165/70 R14) moet blijven rijden.
Heb ook mooie alu.velgen gezien 14 inch zie foto http://www.online-velgen.nl/images/whee ... -5x112.jpg..... dan kan ik misschien de originele banden 5j x14, banden 165/70 R14 opleggen en ziet het er ook mooi uit.
Weet het niet zo, heb geen ervaring in maten van velgen en banden
groetjes
Cobretti
Re: Velgen
De link doet het niet
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Hoe lol.,, nu wel
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
'k weet het, nu beter:)
Ik wilde ook niet teveel comfort inboeten en vond 15inch nog erg acceptabel. Goede combinatie wegligging en comfort. 14inch met 70 hoog is het meest comfortabel. Lm op zelfde maat oogt erg klein, vw doppen ogen ok, anders velgen die redelijk naar buiten komen zoals de waffles, die ogen ook groter dan bijv de spokes.
Sent from my XT897
Sent from my XT897
Wat bedoelt ge met Lm?
Zijn deze dan nie te doen vind ge? Of komen die te klein over 14inch??? Zie foto hier boven ANZIO VISION 14 inch - 4x100 et36
Nieuwe set 14 inch ANZIO VISION lichtmetalen velgen in 4x100 et36 met vier nieuwe banden. Om deze wielen voor u montage-klaar te maken, worden de banden op de velg gemonteerd en gebalanceerd. Daarnaast wordt deze set compleet geleverd met wielbouten of wielmoeren en evt. kapjes en logo's. Klaar om direct op uw auto te monteren!
De prijs van deze set 14 inch ANZIO VISION is gebaseerd op de voordeligste combinatie van velg band. Wenst u andere of betere banden, bekijk dan alle mogelijke combinaties in onderstaande aanbiedingen.
Technische gegevens
Velg: ANZIO VISION
Maat: 14 inch
Velgbreedte: 5.0 J
Steekmaat: 4x100
ET: 36
Naafgat: 63.30
Onbekend
Zijn deze dan nie te doen vind ge? Of komen die te klein over 14inch??? Zie foto hier boven ANZIO VISION 14 inch - 4x100 et36
Nieuwe set 14 inch ANZIO VISION lichtmetalen velgen in 4x100 et36 met vier nieuwe banden. Om deze wielen voor u montage-klaar te maken, worden de banden op de velg gemonteerd en gebalanceerd. Daarnaast wordt deze set compleet geleverd met wielbouten of wielmoeren en evt. kapjes en logo's. Klaar om direct op uw auto te monteren!
De prijs van deze set 14 inch ANZIO VISION is gebaseerd op de voordeligste combinatie van velg band. Wenst u andere of betere banden, bekijk dan alle mogelijke combinaties in onderstaande aanbiedingen.
Technische gegevens
Velg: ANZIO VISION
Maat: 14 inch
Velgbreedte: 5.0 J
Steekmaat: 4x100
ET: 36
Naafgat: 63.30
Onbekend
ten opzichte van doppen lijkt LM vaak nog iets kleiner. Vind het er prima uitzien, maar de 15 is toch duidelijk mijn favoriet.GasDwerg schreef:Cobretti schreef:Wat bedoelt ge met Lm?
14" is / lijkt kleintjes
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Het is natuurlijk heel eenvoudig. Wil je zo zuinig mogelijk en zo comfortabel mogelijk rijden dan moet je niet groter gaan dan 14 wil je voor de looks gaan dan zul je moeten denken aan 15 of groter. Hoe groter het wiel hoe lager het comfort. De band is immers platter en heeft minder ruimte om schokken op te vangen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik dacht ook altijd dat dat zo was. Heb bij mijn aankoop van mijn andere auto erg getwijfeld of 18 inch wielen wel nog het juiste comfort gaf. Maar in de praktijk merk je hier weinig van. ook is het niet merkbaar onzuiniger.Petrolhead Tom schreef:Het is natuurlijk heel eenvoudig. Wil je zo zuinig mogelijk en zo comfortabel mogelijk rijden dan moet je niet groter gaan dan 14 wil je voor de looks gaan dan zul je moeten denken aan 15 of groter. Hoe groter het wiel hoe lager het comfort. De band is immers platter en heeft minder ruimte om schokken op te vangen.
In het voorjaar gaat de Up! ook van 14 naar 16 inch. Verwacht hier eigenijk alleen maar op vooruit te gaan. 14 inch is ook niet alles.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nou liegen meerdere cijfers niet he. Bredere banden = meer weerstand = meer verbruik. Logische natuurkunde.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ