Pedalen
Pedalen
Mijn vrouw wil sportpedalen in der up!nu heb ik ze gevonden via een webshop maar wil ff weten of dat de dezelfde pedalen zijn.
Zelf denk ik van wel?
Zelf denk ik van wel?
High up azul blue bijna full option 17 inch wielen
Re: Pedalen
http://www.vagtechniek.nl/index.php?mai ... cts_id=873
Deze zouden zo moeten passen.
http://www.vagtechniek.nl/index.php?mai ... cts_id=998
Of als je echt de sportieve versie wil
Deze zouden zo moeten passen.
http://www.vagtechniek.nl/index.php?mai ... cts_id=998
Of als je echt de sportieve versie wil
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Dus als ik jullie begrijp passen ze van verschillende vw?
Dacht dat van de andere vw pedalen groter
Dacht dat van de andere vw pedalen groter
Laatst gewijzigd door ma76 op zo 02 feb 2014, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Die van de Golf 4 passen zeker niet plug en play. Heb ze ooit proberen te monteren in de Up! Ik meen dat de kap welke over het gaspedaal heen gaat te groot is.
Dit kan je natuurlijk gewoon erop plakken of iets dergelijks, maar moet je dus wel even rekening mee houden.
Dit kan je natuurlijk gewoon erop plakken of iets dergelijks, maar moet je dus wel even rekening mee houden.
Ow, ik meende ooit eens ergens gelezen te hebben dat ze er zo overheen konden.Thijsvdvl schreef:Die van de Golf 4 passen zeker niet plug en play. Heb ze ooit proberen te monteren in de Up! Ik meen dat de kap welke over het gaspedaal heen gaat te groot is.
Excuses voor de verkeerde info
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Overheen dus wel maar de kap van het gaspedaal zit dan nog los. Gaspedaal van een Golf 4 is dus groter als van een Up!DonkUp schreef:Ow, ik meende ooit eens ergens gelezen te hebben dat ze er zo overheen konden.Thijsvdvl schreef:Die van de Golf 4 passen zeker niet plug en play. Heb ze ooit proberen te monteren in de Up! Ik meen dat de kap welke over het gaspedaal heen gaat te groot is.
Excuses voor de verkeerde info
Welke passen dan wel Thijs? Hebben jullie ze in de webshop? Wil er namelijk ook wel een paar kopen.Thijsvdvl schreef:Die van de Golf 4 passen zeker niet plug en play. Heb ze ooit proberen te monteren in de Up! Ik meen dat de kap welke over het gaspedaal heen gaat te groot is.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Zover ik weet is er op dit moment geen set welke Plug en Play past op de Up! De set van de Golf 4 komt het dichtste in de buurt, maar moet dus wel iets aangepast worden.Pop Up! schreef:Welke passen dan wel Thijs? Hebben jullie ze in de webshop? Wil er namelijk ook wel een paar kopen.Thijsvdvl schreef:Die van de Golf 4 passen zeker niet plug en play. Heb ze ooit proberen te monteren in de Up! Ik meen dat de kap welke over het gaspedaal heen gaat te groot is.
Ok, duidelijk. Dan wacht ik nog maar even af. Thanks!Thijsvdvl schreef:Zover ik weet is er op dit moment geen set welke Plug en Play past op de Up! De set van de Golf 4 komt het dichtste in de buurt, maar moet dus wel iets aangepast worden.Pop Up! schreef:Welke passen dan wel Thijs? Hebben jullie ze in de webshop? Wil er namelijk ook wel een paar kopen.Thijsvdvl schreef:Die van de Golf 4 passen zeker niet plug en play. Heb ze ooit proberen te monteren in de Up! Ik meen dat de kap welke over het gaspedaal heen gaat te groot is.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Als iemand dit soort pedalen wilt... R32 of tt look... Ik heb ze er al inzitten. Neem degene die ook in een Vw polo 6n/6n2 kunnen en dan heb je de goeie. Alleen het gaspedaal wil soms loskomen... Maar dat is me pas 1 x gelukt na 9000 km.
En ik kan vertellen dat ik niet deze prijs heb betaald... Nieuw voor minder dan de helft.
En ik kan vertellen dat ik niet deze prijs heb betaald... Nieuw voor minder dan de helft.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Aha! Enig idee waar die te verkrijgen zijn?N!jntje schreef:Als iemand dit soort pedalen wilt... R32 of tt look... Ik heb ze er al inzitten. Neem degene die ook in een Vw polo 6n/6n2 kunnen en dan heb je de goeie. Alleen het gaspedaal wil soms loskomen... Maar dat is me pas 1 x gelukt na 9000 km.
Heb ze ook bij autobedrijf jan kok seat in zwolle gezien en kosten €72.50 in t boekje van de accessoire staan ze voor €129
Als ik nou zeg dat ik voor 20 dollar een setje audi tt kan aanbieden via die site en voor 69 dollar een setje R32.
Als iemand de site wilt dan mag die een persoonlijk bericht doen
Als iemand de site wilt dan mag die een persoonlijk bericht doen
Ben ik blij dat ik die site al van je heb
Welke zijn trouwens het meest geschikt/ mooie in de up/go/ mii de TT of de R32?
Net meteen maar even gekeken maar of ik ben blind - vast wel - maar kon ze niet vinden. Wel de 9n3 uitvoering. Maar misschien zijn ze er tijdelijk ook wel niet?
Welke zijn trouwens het meest geschikt/ mooie in de up/go/ mii de TT of de R32?
Net meteen maar even gekeken maar of ik ben blind - vast wel - maar kon ze niet vinden. Wel de 9n3 uitvoering. Maar misschien zijn ze er tijdelijk ook wel niet?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Zo heb ik het zitten;)
Ziet er top uit!
Welke variant heb je erin zitten?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
R32. Die zien er net Ff wat mooier uit vind ik:)Inge schreef:Ziet er top uit!
Dank. Zal van de week ook eens gaan kijken of ik er een paar kan vinden. Toch een stukje mooier dan de zwarte. Neem aan dat ej deze gewoon over d epedalen schuift?