RMT 200 aansluiten welke aansluitkabels?
RMT 200 aansluiten welke aansluitkabels?
Zie post met foto's...
Laatst gewijzigd door Fernando op di 21 jan 2014, 21:03, 4 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Radio RCD 215 vergeten te bestellen.
Bel anders morgen even met VAG Techniek. Die kunnen je vast verder helpen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Radio RCD 215 vergeten te bestellen.
Lol wat zit er dan in? Helemaal niks? Worden er nog auto's verkocht zonder iets?? Of zit er dan een cassettespeler in ?
Sorry kan je verder niet helpen met wat je moet maar bij vagtechniek kunnen ze je zeker verder helpen.
Sorry kan je verder niet helpen met wat je moet maar bij vagtechniek kunnen ze je zeker verder helpen.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Volgens mij vraagt hij niet naar de onderdelen maar of de radio plug en play is of dat je nog kabels moet trekken. En zou moeten installeren
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Is gewoon plug en play (contrastekker?) alleen moeten er wel kabels voor de luidsprekers getrokken worden. En volgens mij zitten er ook geen luidsprekers in de deuren en a-stijl.
- Bhuddymahn
- Donateur member
Volgens mij hebben alle Ups twee speakers standaard en is het gewoon plug and play. Iig geen hele nieuwe kabels trekken. Maar heb je dan ook geen airco Fernando of heb je dat wel los besteld?
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Heb vandaag nog even in de auto gekeken en ik heb 2 speakers in de deuren. Eind van de middag kreeg ik ook onderstaand mailtje van een andere VW-dealer.
Het voordeel wat ik nu heb is dat precies in het afdekplaatje een VW RMT 200 autoradio past zodat ik handsfree kan bellen dmv bluetooth.
In ieder geval bedankt voor het meedenken allen.
Dus ondanks de bekabeling die ik aantrof achter het kapje moet er alsnog een draad getrokken worden.Hallo Fernando ,
Bedankt voor je vraag ,
Je zult dit altijd via een dealer moeten laten lopen omdat de radio ingeleerd moet worden.
Ook zal er een geschakelde voeding moeten worden aangelegd in de auto.
Met vriendelijke groet,
Het voordeel wat ik nu heb is dat precies in het afdekplaatje een VW RMT 200 autoradio past zodat ik handsfree kan bellen dmv bluetooth.
In ieder geval bedankt voor het meedenken allen.
Vraagje ivm te bestellen verloopjes, wat heb ik nodig om onderstaand te verbinden? (RMT 200)
in auto
verbinden met
op radio
en
op radio
verbinden met
in auto
Heb contact gehad met VAG Techniek maar die zitten een aardig eind weg voor mij en m'n dealer wilde hem inbouwen voor €600,- incl. de radio maar die heb ik al dus zal dan €300 kosten .
in auto
verbinden met
op radio
en
op radio
verbinden met
in auto
Heb contact gehad met VAG Techniek maar die zitten een aardig eind weg voor mij en m'n dealer wilde hem inbouwen voor €600,- incl. de radio maar die heb ik al dus zal dan €300 kosten .
Laatst gewijzigd door Fernando op di 21 jan 2014, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Geschakelde plus haal je uit je originele kabelboom achter je radio. Elke up is voorzien van radio voorbereiding en speakers voor.
Heb je geen geschakelde plus, moet je je radio met de hand uit zetten ipv met je contact. Anders blijft hij spelen.
Inleren kan, maar hoeft niet.
Heb je geen geschakelde plus, moet je je radio met de hand uit zetten ipv met je contact. Anders blijft hij spelen.
Inleren kan, maar hoeft niet.
Een up! met wat extra's.
Re: RMT 200 aansluiten welke verloopjes?
Ok dat met die geschakelde plus moet wel gaan lukken ik kom er alleen niet uit met die verloopjes.
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Je mist een kabel. Namelijk een adapter voor je antenne. Die nog even halen dus bij de dealer. Je grote stekkers passen zo op elkaar.Fernando schreef:Ok dat met die geschakelde plus moet wel gaan lukken ik kom er alleen niet uit met die verloopjes.
Een up! met wat extra's.
Zou dat deze adapter moeten zijn:
of deze:
of deze:
of deze:
of deze:
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Poeh, alle drie fout.
Grapje.
De eerste of derde. Maar ga gewoon naar de dealer morgen, kabel kost je 5 euro.
Grapje.
De eerste of derde. Maar ga gewoon naar de dealer morgen, kabel kost je 5 euro.
Een up! met wat extra's.
Ja lijkt me een goed idee, bedankt MicroUp!
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Geen probleem. Monteren wordt trouwens een uur voor gerekend. Dus apart dat je 300 euro montage kosten te horen krijgt.Fernando schreef:Ja lijkt me een goed idee, bedankt MicroUp!
Een up! met wat extra's.
Re: RMT 200 aansluiten welke aansluitkabels?
Vond het ook bizar om te horen. Gaf in de mail aan dat ik al reeds in bezit was van de RMT 200 (bij van Udenhout 189,-). Dus de vraag wat het zou kosten als zij het zouden doen. Antwoord was €595,- inclusief radio (die normaal geloof ik €300 is) dus dan rekenen ze schijnbaar 300,- voor installeren van kabels ter waarde van enkele euro's + uurtarief.
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Tja, niet te filmen. Kabels kosten 20 euro bij elkaar. Laten we zeggen, 80 euro aan loon, ben je 100 euro verder. Nog veel, maar acceptabel.
Enfin, je bent er. Veel plezier met je RMT!
Enfin, je bent er. Veel plezier met je RMT!
Een up! met wat extra's.
- MicroUp
- Vagling liefhebber
Even terugkomend op je kabels:
Adapterkabel radio aansluiting met verloop Quadlock naar ISO & antenne adapter van Fakra naar ISO inclusief splitter €14,41
Advies verkoopprijs inclusief inbouw is € 260,-
Adapterkabel radio aansluiting met verloop Quadlock naar ISO & antenne adapter van Fakra naar ISO inclusief splitter €14,41
Advies verkoopprijs inclusief inbouw is € 260,-
Een up! met wat extra's.
Eindelijk wat tijd om de radio aan te sluiten en zojuist tot de conclusie gekomen dat ik waarschijnlijk de radio moet inleren met vagcom omdat ik de radio niet kan aanzetten doordat er geen spanning op de + en - staat. Maar werkt dat zo met vagcom dat je met een vinkje zetten ineens spanning op de kabels hebt staan?