Prijs e-up!
Prijs e-up!
De prijs van de elektrische up is €25520,- inclusief btw en bpm.
Maar zo ver ik begrepen heb is het alleen mogelijk hem te leasen. (kosten vanaf €495,- in de maand inclusief onderhoud en meer) zie bijlage.
Maar zo ver ik begrepen heb is het alleen mogelijk hem te leasen. (kosten vanaf €495,- in de maand inclusief onderhoud en meer) zie bijlage.
- Bijlagen
-
- Brochure eup.pdf
- (3.66 MiB) 303 keer gedownload
-
- Prijslijst VW e-up.pdf
- (2.92 MiB) 273 keer gedownload
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Re: Prijs e-up!
Climatronic ziet er nice uit!
Re: Prijs e-up!
De E-Up! is volgens mij net als een 'gewone' Up! zowel te kopen als te (ook particulier) leasen.
Waardeloos dat ze pas nu met een climatronic komen, heb net mijn Groove Up! gekregen en dat is de enige optie die ik echt mis!
Waardeloos dat ze pas nu met een climatronic komen, heb net mijn Groove Up! gekregen en dat is de enige optie die ik echt mis!
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
- Berichten: 479
- Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
- Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn
Re: Prijs e-up!
... en de verwarmde voorruit! Maar ja, dan zul je een grotere accu in je 'gewone' Up! nodig hebben, denk ik.oppermii schreef:Gewoon ff het interieur van een e-up inbouwen
Die LEDs in de bumper vind ik gaaf.
Overigens vind ik een prijsverschil van 10.000 euro met een benzine-Up! wel erg groot! Je moet nogal wat kms rijden (heb nog niet uitgerekend hoeveel) voordat je voordeliger af bent. Een Up! is immers al een zuinigheidskampioen! BMW met zijn electrische auto (nog duurder) heeft dat probleem niet: dat is een heel nieuw model, zelfs een nieuw concept voor dat merk. Die auto is geen afgeleide van een bestaand model.
Maurice
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
- TwitNour
- Donateur member
- Berichten: 2563
- Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Prijs e-up!
Het ziet er werkelijk waar prachtig uit. Alleen nog buiten (mijn) bereik door de prijs. Maar respect voor deze gave uitvoering!
Re: Prijs e-up!
Gaaf, erg gaaf
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
High UP! 60PK BMT -> Light Silver-> Executive pakket-> Spoke Velgen-> uitlaatsierstuk-> VAGcom instellingen
- TwitNour
- Donateur member
- Berichten: 2563
- Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Prijs e-up!
Hoeveel kost het voor je energierekening om de Up volledig op te laden? Iemand een idee?
Re: Prijs e-up!
Als ik goed heb gehoord ongeveer €3.- voor een volle lading.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- TwitNour
- Donateur member
- Berichten: 2563
- Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Prijs e-up!
Wauw. 3 euro op 160 km. Dan is een 700 km rijden (equivalent aan een volle tank normale Up) 13 euro. Cheap!TV_UP! schreef:Als ik goed heb gehoord ongeveer €3.- voor een volle lading.
Re: Prijs e-up!
Is de kans nu dat de Twin Up goed koper wordt dan deze of juist duurder?
Re: Prijs e-up!
Zijn er al praktijktesten bekend? Volgens het boekje heeft mijn mii een radius van 800+km. Ik haal tot nu toe net de 550km.
-
- Forum newbie
- Berichten: 43
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 20:42
- Locatie: Assen
Re: Prijs e-up!
Leuk initiatief, maar kansloos voor particulieren die zoals ik niet genoeg hebben aan de 10k km per jaar. Je mag dus 833 km/maand rijden voor een vanafprijs van 495 euro/maand, dus ruim 59 cent/km (onduidelijk is of dit incl. opladen is). Het is blijkbaar niet de bedoeling dat je erin gaat rijden. Mijn weliswaar erg kale Upje (mits die de door mij geprognosticeerde 4 jaar en 96000 km vol gaat houden zonder kleerscheuren, ik heb maar 3 jaar garantie), komt op 24 cent/km ervan uitgaande dat restwaarde nihil zal zijn (is dan immers wit-achtig, 3-deurs, kaal, uitgezeten bestuurdersstoel, ton gereden met versleten banden en ontbrekende laatste grote onderhoudsbeurt). Dat maandbedrag kost m'n Upje nu uiteraard ook, maar kom ik 2000 i.p.v. 833 km ver.
Ik zie elektrisch rijden wel zitten (in dit geval voor woon/werkverkeer dan, een Tesla Model S kan ik niet betalen). 15k voor een kale koopversie, alle fancy stuff eraf (de leds raak ik op dit forum wel kwijt naar het schijnt), topsnelheid naar 140 km/h, en dan leveren als 3-deurs, dat zie ik wel zitten. Geen onderhoudsbeurten meer (wat valt er te onderhouden: remvloeistof, versnellingsbakolie), thuis goedkoop tanken (leuk argument voor zonnepanelen) en als toetje kan ik in dan in de stad blijkbaar ook Golf GTI's opdrukken i.p.v. andersom (aldus de folder).
Groeten, Hendrik.
Ik zie elektrisch rijden wel zitten (in dit geval voor woon/werkverkeer dan, een Tesla Model S kan ik niet betalen). 15k voor een kale koopversie, alle fancy stuff eraf (de leds raak ik op dit forum wel kwijt naar het schijnt), topsnelheid naar 140 km/h, en dan leveren als 3-deurs, dat zie ik wel zitten. Geen onderhoudsbeurten meer (wat valt er te onderhouden: remvloeistof, versnellingsbakolie), thuis goedkoop tanken (leuk argument voor zonnepanelen) en als toetje kan ik in dan in de stad blijkbaar ook Golf GTI's opdrukken i.p.v. andersom (aldus de folder).
Groeten, Hendrik.
Seat Ibiza 1.5 Sport 2022 Pure Red, Mini JCW 2021 Rebel Green, Dacia MCV 2014 Black
Re: Prijs e-up!
Houd me op de hoogte wanneer je je up na 4 jaar gaat verkopen, ik heb interesse.PlannedObsol schreef:Mijn weliswaar erg kale Upje (mits die de door mij geprognosticeerde 4 jaar en 96000 km vol gaat houden zonder kleerscheuren, ik heb maar 3 jaar garantie), komt op 24 cent/km ervan uitgaande dat restwaarde nihil zal zijn (is dan immers wit-achtig, 3-deurs, kaal, uitgezeten bestuurdersstoel, ton gereden met versleten banden en ontbrekende laatste grote onderhoudsbeurt)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Prijs e-up!
Ik dacht ook dat het idioot duur is, maar het valt wel mee eigenlijk.
De e-UP moet je vergelijken met een full-options Hi UP met nog wat extra's die op de brandstofversies niet verkrijgbaar zijn.
Zet dat zo'n UP! 16000 Euro zou moeten kosten.
Afschrijving zet ik op 50% in 48 maanden, dus €2000,/-jaar
Brandstof, voor de stadsrijder die niet zoekt naar de goedkope stations 11ct/km
Per jaar:
afschrijving: €2000
benzine: €1100
Wegenbelasting: €300
Verzekering: €600
Beurten: €400
Samen €4400,/ per jaar.
De e-up kost dan wel €5950,/-jaar, plus laadkosten €400,/-jaar, maar je krijgt er gedurende 3 weken een huurauto bij voor zeker €500,/-week.
Ik neem toch aan dat die huurauto niet verplicht is.
Ik ben wel benieuwd wat een lease-e-up! moet doen met 35.000km/jaar, maar ik vrees dat die optie er niet komt, gezien de 80.000km garantie die ze geven op de accu.
Maar stel, je rijdt 35000km/jaar. Een benzine-up komt dan met 48 maanden op zeker 20ct/km, dus €7000,/-jaar (inclusief banden ed.)
De e-UP schrijft in 4 jaar ca. €16.000,/ af, en kost ca. €1600,- stroom per jaar.
2ct/km erbij voor banden en onderhoud, ca. €700,/
Verzekering €600-
Dus €4000,- plus €1600,- plus €700,- plus €600,- maakt €6900,-.
Dat lijkt even duur, maar ga er maar vanuit dat het accupakket dan moet worden vervangen. Zou me verbazen als dat minder kost dan €5000,-
De e-UP moet je vergelijken met een full-options Hi UP met nog wat extra's die op de brandstofversies niet verkrijgbaar zijn.
Zet dat zo'n UP! 16000 Euro zou moeten kosten.
Afschrijving zet ik op 50% in 48 maanden, dus €2000,/-jaar
Brandstof, voor de stadsrijder die niet zoekt naar de goedkope stations 11ct/km
Per jaar:
afschrijving: €2000
benzine: €1100
Wegenbelasting: €300
Verzekering: €600
Beurten: €400
Samen €4400,/ per jaar.
De e-up kost dan wel €5950,/-jaar, plus laadkosten €400,/-jaar, maar je krijgt er gedurende 3 weken een huurauto bij voor zeker €500,/-week.
Ik neem toch aan dat die huurauto niet verplicht is.
Ik ben wel benieuwd wat een lease-e-up! moet doen met 35.000km/jaar, maar ik vrees dat die optie er niet komt, gezien de 80.000km garantie die ze geven op de accu.
Maar stel, je rijdt 35000km/jaar. Een benzine-up komt dan met 48 maanden op zeker 20ct/km, dus €7000,/-jaar (inclusief banden ed.)
De e-UP schrijft in 4 jaar ca. €16.000,/ af, en kost ca. €1600,- stroom per jaar.
2ct/km erbij voor banden en onderhoud, ca. €700,/
Verzekering €600-
Dus €4000,- plus €1600,- plus €700,- plus €600,- maakt €6900,-.
Dat lijkt even duur, maar ga er maar vanuit dat het accupakket dan moet worden vervangen. Zou me verbazen als dat minder kost dan €5000,-
Re: Prijs e-up!
Verfrissend, een inhoudelijk bericht van TV_UP, leuk!TV_UP! schreef:De prijs van de elektrische up is €25520,- inclusief btw en bpm.
Maar zo ver ik begrepen heb is het alleen mogelijk hem te leasen. (kosten vanaf €495,- in de maand inclusief onderhoud en meer) zie bijlage.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Prijs e-up!
Ik heb naast de Up! nog een Outlander PHEV staan thuis. Deze kost ook ongeveer €3,- om op te laden, en komt daarmee in de praktijk 35.
De Outlander is vele malen zwaarder dan een Up!, maar dat die Up! voor 3,- 160km ver komt, nah, dat waag ik te betwijfelen
EDIT:
Overigens is de accu bij 19Kw, wat neerkomt op een €4,30 per oplaadbeurt voor de e-up bij de huidige prijzen. Aan een paal zijn de prijzen wat hoger. Dan nog geloof ik die 160 niet
De Outlander is vele malen zwaarder dan een Up!, maar dat die Up! voor 3,- 160km ver komt, nah, dat waag ik te betwijfelen
EDIT:
Overigens is de accu bij 19Kw, wat neerkomt op een €4,30 per oplaadbeurt voor de e-up bij de huidige prijzen. Aan een paal zijn de prijzen wat hoger. Dan nog geloof ik die 160 niet
-
- Forum newbie
- Berichten: 43
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 20:42
- Locatie: Assen
Re: Prijs e-up!
@Up!: bij 4 jaar leasen van een E-up eindig je met niets, leek me wel aardig om te vergelijken met mijn eigen Up zoals ik 'm gebruik. Ondanks restwaarde nihil is dat 24 cent/km,vind ik nog verrassend weinig. Uiteraard zal de Up dan nog iets waard zijn, maar is voor mij geen issue, de Up wordt dan aan familie weggegeven.
Seat Ibiza 1.5 Sport 2022 Pure Red, Mini JCW 2021 Rebel Green, Dacia MCV 2014 Black