Vw Up! Classic 16" winterset NIEUW
Vw Up! Classic 16" winterset NIEUW
4 nieuwe 16" zilveren Classic velgen met zwarte naafkappen(witte ook mogelijk) aangeboden.
De banden zijn eveneens ongebruikt, het betreft Continental Winter Contact TS850's in de maat 195/45/16.
De set is schoon, gemonteerd en gebalanceerd. Langsbrengen in de regio is in overleg mogelijk.
Prijs: €875
De banden zijn eveneens ongebruikt, het betreft Continental Winter Contact TS850's in de maat 195/45/16.
De set is schoon, gemonteerd en gebalanceerd. Langsbrengen in de regio is in overleg mogelijk.
Prijs: €875
Re: Vw Up! Classic 16" winterset NIEUW
Nog even voor de volledigheid, op foto 3 lijkt de velg vies of beschadigd, dit zal waarschijnlijk komen door de verkleining van de foto. Alle velgen zijn nieuw en onbeschadigd.
-
- Forum newbie
Ik heb wel interesse waar woon je?
Vlakbij Gouda!
Niemand interesse in deze mooie set?
Hoi Lucas,
Ik heb opzich wel intresse in deze velgen, kun je mij de uiterste prijs vertellen?
Gr Martijn
Ik heb opzich wel intresse in deze velgen, kun je mij de uiterste prijs vertellen?
Gr Martijn
Hoi lucas,
Ik kan gek genoeg nog geen pb's versturen omdat ik nog niet lang actief ben op het forum.
Ik heb nog een vraag, zit er een BTW-factuur bij als ik de velgen koop?
Gr Martijn
Ik kan gek genoeg nog geen pb's versturen omdat ik nog niet lang actief ben op het forum.
Gr Martijn
Hoi Martijn,mg-up schreef:Hoi lucas,
Gr Martijn
Er zit in principe geen BTW factuur bij de velgen.
Ik stuur je mijn mail-adres wel even per PB!
Groet
Prijsverlaging naar €800!
Komop mensen, er moet toch wel een liefhebber voor deze prachtige set zijn?
Komop mensen, er moet toch wel een liefhebber voor deze prachtige set zijn?
Je bent gewoon te laat.
Als je deze aanbieding in oktober had gedaan had ik de Spoke velgen gewoon verkocht. Ik heb daar nu winterrubber om moeten laten leggen om de classics te sparen voor het betere weer.
Iets anders: Het is geen winter dus niemand heeft er nu wat aan..
Als je deze aanbieding in oktober had gedaan had ik de Spoke velgen gewoon verkocht. Ik heb daar nu winterrubber om moeten laten leggen om de classics te sparen voor het betere weer.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Klopt, het is geen winter
En als je prijs wat scherper zou zijn dan heb ik zeker interesse, nu nog niet...
En als je prijs wat scherper zou zijn dan heb ik zeker interesse, nu nog niet...
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Je mag je Spoke's wel inruilen@@lgra schreef:Je bent gewoon te laat.
Topic mag dicht, de set is verkocht!