Gelukkig Nieuwjaar!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Gelukkig Nieuwjaar!

Bericht door Dekkertje » do 02 jan 2014, 23:35

Inmiddels rij ik sinds 4 dagen in m'n nieuwe glimmende zwarte Up! en wie snel meerekent weet dat ie gelijk blootgesteld is geweest aan een oudejaarsavond. In alle topics die ik heb doorgespit heb ik daar niks over gelezen. Ben ik nou zo overdreven angstig of herkent iemand het? Al die rotjes en vuurpijlen, allemaal met een gekke looping richting m'n Up! Maar dat niet alleen, waar parkeer je een nieuwe auto? Was ik eerder van 'hoe dichter bij de deur hoe beter' staat hij tot nu toe moederziel alleen ergens in een uithoek ver van de plek van bestemming. Het lijkt wel of iedereen zo dicht mogelijk langs de auto wil lopen met het liefst een sleutelbos links in de hand en een zegelring op rechts.
Wordt dit minder of heb ik er een dwangneurose bij?
Over de Up! zelf, wat een geweldige auto! Ik doe echt m'n best ook kritisch te zijn maar kan het gewoon niet vinden. Misschien de zuinigheid, ik heb de tank al bijna leeggereden en daarin was mijn vorige auto een stuk zuiniger. Ligt trouwens niet zozeer aan het brandstofgebruik van de Up! meer aan mijn rijgedrag. Ik heb de meest NIET zinvolle ritjes bedacht om maar weer een stukje te mogen rijden.

Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Re: Gelukkig Nieuwjaar!

Bericht door Dekkertje » do 02 jan 2014, 23:44

En waarom zie ik mezelf steeds dubbel?

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Gelukkig Nieuwjaar!

Bericht door JuP ! » vr 03 jan 2014, 06:45

Je vuurwerkfobie herken ik wel.....;)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

UpSie
Vagling liefhebber
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 18:36

Re: Gelukkig Nieuwjaar!

Bericht door UpSie » vr 03 jan 2014, 07:32

Hier nog iemand die zijn wagenpark zover mogelijk van de bewoonde wereld parkeert om schade door vuurwerk te voorkomen.
Dus nee je bent zeker niet de enigste hier.
Heeft mij een jaar geleden al eens geld gekost, mijn vrouw haar vorige auto had schade opgelopen door vuurwerk.
Verder heb ik ook het gevoel dat de meeste mensen omgaan met jouw bezit als dat men met hun eigen bezittingen omgaat.
Ik leerde vroeger dat ik nog zuiniger met andermans bezittingen om moet gaan dan van mij zelf (is bijna onmogelijk volgens mij)
Ik zie het in mijn eigen familie en hier in de straat, met het inparkeren van buren of hun visite, en de lakonieke houding als er daadwerkelijk schade is, stuit mij tegen de borst, alsof ik een vreselijke mierenn...ker ben.
Nu ben ik niet klein en nogal driftig van aard, en kost het moeite om mezelf dan in te houden, om een paar klappen uit te delen....(al eens een paar zo gevloerd, voelde wel bevredigend overgins).
Ben het ook op dat punt zeker eens dat de samenleving verloedert op het punt van respect voor andermans spullen.
Dus nogmaals nee je bent geen uniek iemand hierin.

Met vriendelijke groet,

Leen.

Gebruikersavatar
Up058
Vagling liefhebber
Berichten: 184
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 11:54
Locatie: Leeuwarden.

Re: Gelukkig Nieuwjaar!

Bericht door Up058 » di 07 jan 2014, 11:47

Ik zet em gewoon in de parkeer garage.
Ik wil geen schade door vuurwerk aan me UP!
BLACK UP: 16" Lichtmetalen velgen "Classic" - Maps&More- Excusief pakket - SoundPakket.
Vag Aanpassingen - Polo 6R antenne - AP schroefset

Gebruikersavatar
SuperEd
Vagling liefhebber
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 18:29

Re: Gelukkig Nieuwjaar!

Bericht door SuperEd » di 07 jan 2014, 13:32

UpSie schreef:Hier nog iemand die zijn wagenpark zover mogelijk van de bewoonde wereld parkeert om schade door vuurwerk te voorkomen.
Dus nee je bent zeker niet de enigste hier.
Heeft mij een jaar geleden al eens geld gekost, mijn vrouw haar vorige auto had schade opgelopen door vuurwerk.
Verder heb ik ook het gevoel dat de meeste mensen omgaan met jouw bezit als dat men met hun eigen bezittingen omgaat.
Ik leerde vroeger dat ik nog zuiniger met andermans bezittingen om moet gaan dan van mij zelf (is bijna onmogelijk volgens mij)
Ik zie het in mijn eigen familie en hier in de straat, met het inparkeren van buren of hun visite, en de lakonieke houding als er daadwerkelijk schade is, stuit mij tegen de borst, alsof ik een vreselijke mierenn...ker ben.
Nu ben ik niet klein en nogal driftig van aard, en kost het moeite om mezelf dan in te houden, om een paar klappen uit te delen....(al eens een paar zo gevloerd, voelde wel bevredigend overgins).
Ben het ook op dat punt zeker eens dat de samenleving verloedert op het punt van respect voor andermans spullen.
Dus nogmaals nee je bent geen uniek iemand hierin.

Met vriendelijke groet,

Leen.

Helemaal mee eens, had dit zelf kunnen schrijven................ :clap:
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.

Plaats reactie