![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon/redface.gif)
Nou eigenlijk geen voorkeur, de witte is wat stugger. Dus net een kart ...........Ron UP schreef:Wat een bofkont moet jij zijn zeg, gewoon ff 2 uppies, top man !!
Zien er allebei gaaf uit, leuke mooie foto's.
Heb je een voorkeur voor 1 vd 2 ?
Ja, je kan het verschil wel merken. Al is het minimaal.Ron UP schreef:Aha, dus het sportonderstel merk je wel degelijk begrijp ik? Ondanks dat t maar 15mm , of zitten er ook andere schokbrekers op?
Misschien niet de meest "standaard" keuze, maar inderdaad zeer mooi, dank je..........henri schreef:Het interieur van de witte High Up is schitterend. Het is niet de meest voor de hand liggende keuze. Wel een keuze, die bijzonder goed uitgevallen is.
De Black Up vind ik van binnen aan de donkere kant. De stoelbekleding maakt nog wel veel goed. Gelukkig verschillen we allemaal van smaak. Anders zou het een saaie boel worden hier
Ok duidelijk, hij is dus net ff directer met bepaalde dingen, zonder dat je erg veel comfort inlevert. Ben benieuwd met dit onderstel want ik had op mn T4's sterk verlaagde veren achter en torsieveren voorkant stevig ingedraaid wat resulteerde in een tamelijke stugge auto, in de bochten natuurlijk superssssdubbel-UP! schreef:Ja, je kan het verschil wel merken. Al is het minimaal.Ron UP schreef:Aha, dus het sportonderstel merk je wel degelijk begrijp ik? Ondanks dat t maar 15mm , of zitten er ook andere schokbrekers op?
Deze heeft het sportonderstel af fabriek (dynamic pakket). Dus verder geen aanpassingen achteraf.
Je merkt het vooral in fors genomen bochten of "scherpe" drempels. Dus net effe meer het kart-gevoel.
Dan is die net iets stugger/feller met de demping. Maar vooral NIET minder comfortabel. Op een normale (snel)weg merk je het amper tot niet. Dus dat is juist de bedoeling en vind ik prima.