Allen,
Net mijn up binnen, maar ik ben al e.e.a. aan informatie aan het inwinnen. Ik wil graag stoelverwarming inbouwen in mijn auto. Nu is een setje zo te koop voor niet al teveel geld, dus dat komt wel goed. Maar ik zou graag willen weten of het nodig is om de boordnetcomputer aan te passen voor stoelverwarming. Of is het echt zo simpel als knopjes erin en kabeltjes trekken?
Iemand die een Etk@ exploded view heeft en mij meer kan vertellen?
Achteraf stoelverwarming inbouwen
-
- Vagling liefhebber
Re: Achteraf stoelverwarming inbouwen
Let ook op met het paneel voor de knoppen. Deze knoppen zitten namelijk anders. Als je gaat kijken bij een high up/move up enz dan zit de ruitverwarming rechtsboven. De stoelverwarming zit op 2 knoppen rechts.
Volgens mij hoeft de boornetcomputer niet aangepast te worden. Er is wel een extra 'regelapparaat' nodig voor de aansturing van de stoelverwarming.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
-
- Vagling liefhebber
Heeft iemand een nummer van dat regelapparaat? Of het liefst een exploded view als het even kan.
Ff van vwwinkel.nl gehaald:
Regelapparaat stoelverwarming
Onderdeelnummer: 6R0959772A
Kabelset verwarmings regelaar
Onderdeelnummer: 1S0971566
Regelapparaat stoelverwarming
Onderdeelnummer: 6R0959772A
Kabelset verwarmings regelaar
Onderdeelnummer: 1S0971566
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
-
- Vagling liefhebber
-
- Forum newbie
Is het gelukt om de verwarming achterf in te bouwen?
En zijn de kosten acceptabel in verhouding?
En zijn de kosten acceptabel in verhouding?
-
- Vagling liefhebber
Ik ben er nog niet verder mee gegaan, het was puur informatie opvragen. Maar ik zag een module voor een 30/40 euro en dan moet je uiteraard een interieur hebben en de juiste knoppen + bekabeling.
Ik kan niet voor een ander bepalen wat acceptabel is in verhouding, het is mijn hobby om aan de auto te rotzooien, dus mij maakt het al snel niet meer uit wat het kost. Ik tel de bedragen niet meer op die ik in mijn auto's steek / gestoken heb.
Ik kan niet voor een ander bepalen wat acceptabel is in verhouding, het is mijn hobby om aan de auto te rotzooien, dus mij maakt het al snel niet meer uit wat het kost. Ik tel de bedragen niet meer op die ik in mijn auto's steek / gestoken heb.