de afthermarket lampen komen eraan
http://www.carfantasy.nl/derde-remlicht ... 11676.html
de leds modernisering komt eraan!!
de leds modernisering komt eraan!!
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Re: de leds modernisering komt eraan!!
Die van de up is toch al led?
Gezien de snelheid hoe snel de lamp aan en uit gaat.
Gezien de snelheid hoe snel de lamp aan en uit gaat.
Betere dimlichten, dagrij- of mistlampen oké, maar waarom zou ik € 65 of € 80 betalen voor iets wat ik al heb, nl. een 3e remlicht?
Als mensen over het hoofd zouden zien dat ik rem, ondanks de drie remlichten op een Up, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat in zo'n geval led-lampen zullen helpen
Als mensen over het hoofd zouden zien dat ik rem, ondanks de drie remlichten op een Up, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat in zo'n geval led-lampen zullen helpen
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
MuziekUP schreef:Betere dimlichten, dagrij- of mistlampen oké, maar waarom zou ik € 65 of € 80 betalen voor iets wat ik al heb, nl. een 3e remlicht?
Zie er ook het nut niet van in, vindt het er zelfs lelijker uit zien zo...dus voor de looks
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Het verschil zit hem in de kleur van de lampunit. Standaard is die rood, deze is zwart. Ik vind het door de 'losse' leds ook geen verbetering van de looks.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Uiterlijk is smaak. Feit is well dat aftermarket leds slechts in 1 richting licht uitstralen. Onder een hoek van 90 graden zie je zelfs helemaal geen licht meer. Moet je niet willen
Let maar eens op de led achterlichten van Audi tussen pakweg 2007 enn2011. Pas hat laatste jaar is dit probleem onderkend. Beetje heel laat voor een veiligheidsitem.
Let maar eens op de led achterlichten van Audi tussen pakweg 2007 enn2011. Pas hat laatste jaar is dit probleem onderkend. Beetje heel laat voor een veiligheidsitem.
UP! HIGH 75 PK Executive pakket Tornadorood en Classic 16 inch Zilver Also: Alfa Giulia, BMW 325 Ci cabrio, New Mini 2014
Net als de VW's met led achterlichten uit dezelfde periode. Die zijn soms ook niet goed zichtbaar.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel